|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2010 Locatie: belgie
|
ik zit met een vraagje heb namelijk de volgende pads van lake country de oranje de witte de groene de blauwe en de rode en de volgende produkten ultemate compound polisch step 2 sealant van smartwax en de carnauba en de nxtwax 2.0 nu zit ik met de vraag de oranje: ultimate compound de witte: de polisch step 2 de groene:..... de rode: wax de blauwe :de sealent zijn deze combinatie's goed van pads en produkten en ja die groene denk niet dat ik deze echt gebruik of zou hem vervangen voor de witte of ben ik mis moest ik fout zijn corigeer maar merci alvast groetjes titoke
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Oranje: Ultimate Compound Witte: Ultimate Compound kan maar is misschien wat te zwaar, beter Raffini Mezzo Lichtgroene: (Raffini Finale beste optie voor lichte swirls) Blauwe: Polish step 2 Rode: SmartSealant, Carnauba wax, NXT 2.0 Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
dus heb ik eigenlijk een aantal pad teveel als ik de vijf stappen ga doen dan heb ik de oranje nodig voor de compound de blauwe voor de polisch en dan de rode voor de sealent en dan de wax eventueel handmatig aanbrengen?
|
|
|
|
Nee je hebt geen pads teveel, maar polijstmiddelen te weinig, Alleen Ultimate Compound is veel te grof, je moet ook lichtere middelen hebben voor de lichtere swirls. Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
dus kan dan ook eventueel de swirlx gebruiken? voor de lichte swirls dan he?
|
|
|
|
Correct en tevens juist. Maar laat je blik ook even gaan over de huismerken Finale en Mezzo als zijnde alternatieven voor SwirlXIk ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Ja dat had ik al gedaan hoor heb zeal op het verlanglijstje gezet. EN dan moet ik het in de volgorde doen als hier boven staat beschreven. maar die groene pads met de final die ben ik niet verplicht van te doen of zeker alle stappen doen ? merci al voor de hulp
|
|
|
|
Beste is juist een testspotje maken, zo licht mogelijk beginnen (Finale met lichtgroen) en kijken of dat het gewenste resultaat geeft. Zo ja dan hoef je niet zwaarder te gaan met polijsten. Zo nee, dan ga je een stapje zwaarder totdat je tevreden bent over het resultaat. Je kan wel zwaar beginnen, maar dat is in veel gevallen overbodig. Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
dus als ik het goed begrijp zijn de oranje de witte en de groene drie dezelfde dingen alleen is de ene zwaarder dan de andere? maar dan hoeft de stap met de blauwe polisch step twee niet als ik een van de drie eerste gebruik of ben ik hier mis in. Heb altijd eerst de ultmate compound gedaan dan de polisch en dan de wax dat was het drie stappen plan van meg maar wil natuurlijk beter en beter hebben he hihi in ieder geval al bedank voor de bekomende info groetjes
|
|
|
|
Het is wat uitgebreid, maar probeer deze link eens. Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
thx... ga dat eens te goei lezen maar zie dat ze voor de black hole de zwarte pad noemen maar in prioncipe kan ik daar de blauwe ook voor nemen he :-) sorry voor de vele vragen :-)
|
|
|
|
Ja hoor dat kan. Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,373 seconden.