|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
@ mk-us okay, dat is inderdaad een goede reden om de doeken vooraf te wassen, en mogelijk ook omdat sommige doeken in het begin soms eens durven pluizen. (hoewel dit uitzonderlijk is meen ik) @ blazer geen nood, binnenkort heb je wellicht doeken genoeg om per kleur een machine te vullen... Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-12-2010 Locatie: belgie
|
haha , ja virus zou best kunnen ze vragen thuis nu al wat dat ik daar allemaal mee ga doen moet al plaats maken in de kast in de garage om al die spullen op te bergen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-8-2010 Locatie: Berchem
|
Je kan op die temperatuur rustig alles bij mekaar steken zelle, ik heb hier ook al heel het Carclean.nl assortiment bij mekaar gestoken, zonder probleem. Pas wel op dat je geen wasverzachter gebruikt en op max 40 graden, maar eerst wassen lijkt me wel het beste. Ik had bij m'n laatste bestelling 2 droogdoeken, die ik ineens bij m'n vooraad had gelegd, na het wassen van m'n auto wou ik die eens gebruiken en hopla, alles onder fijne draadjes. Dat was dus m'n eigen schuld.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
@blazer,koop voor je lak werk wel goede doeken en voorde vieze klusjes een actiondoek! VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-12-2010 Locatie: belgie
|
zuidwest ik heb allemaal pb doeken gekocht zowel de mega mega als de kleinere uitvoering heb ook een dodo fantastic fur aangekocht ik had nog ééntje van vroeger van 3M dat hou ik voor de velgjes heb een watermagneet en een delirium afdroogdoek dus zal wel goei stuf zijn he
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
perfecto man,houden zo VAG rules
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,186 seconden.