|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Nice job weer Patrick! Strak zwart is zo gek nog niet.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Ik heb weer zitten smullen van de foto's en de resultaten Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Welkom terug van je wereldreis en fijn dat je ons weer laat de(tai)len in je auto wereldreizen. Ik zie dat die motorkap voorzien is van rijen uitsparingen met daaronder een metalen gaaswerk in de kleur zwart. Hoe heb je het erop liggende kunststof gepolijst? Ik zag dat je de sealant machinaal hebt gedaan, maar ben ook benieuwd naar het polijsten, daar dit in de regel wit uit slaat en ook lijk je het niet afgelpakt te hebben. Ben je heel voorzichtig geweest met de spot-pads? Afcior Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Vanzelfsprekend! Daar waar de ruimte beperkt is en het niet lekker werkt met de 4" maak ik gebruik van de foam on a stick. Zowel achterklep als voorbumper en motorkap bevatten delen met stukken gaas. Hoewel dit een metaal is en er doorgaans geen afzetting van een polijstmiddel kan plaatsvinden, is voorzichtig geboden. Natuurlijk, voorkomen is beter dan genezen, maar afplakken is geen optie omdat het tape waardeloos hecht op gaas. Rubbers en kunstof plak ik ten alle tijde af Mocht er onverhoopt toch een prutje polijstmiddel tussen het gaas vliegen dan volstaat een simpele APC ratio 1:4 en een kwastje. Greetz!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Helemaal duidelijk. Bedankt voor je reactie en een fijne dag gewenst. Oh, ik vergeet helemaal te zeggen dat die auto er weer fabelachtig uit ziet trouwens! Bij deze dus. Mooi en dankbaar resultaat. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Prachtig resultaat............dat bedrijf is blij met jou! Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
he's back again!  mooie detail,mooie 50/50's weer zoals we gewend zijn van je.kortom je bent weer geslaagd VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
 @ NoordOost11 De laatste Show Off van dit jaar is inmiddels in de maak, ff wat plaatjes uppen nog
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2009 Locatie: Zeewolde
|
Had de foto's al bekeken en nu de tijd genomen om de day-after helemaal te lezen. Wat een plaatje is dit geworden  En een hele fijne show-off om te lezen! De Meg's komen van de Proffesional line? Kan niet wachten om na je nieuwste de volgende show-off in 2011 te lezen Only driving Opel:
Corsa Scheurdiesel 1.7(1998) met 60 manke paardjes Manta B1 2.4 met carbs(in opbouw)(1981) Calibra 2.5 V6(in opbouw)(1997)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
havana,heb het gezien mooie bugatti hoor VAG rules
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Een beauty! Wel een tip: 50/50 zien er natuurlijk altijd spectaculair uit, maar in de praktijk zijn de 50/50's soms moeilijk weg te krijgen. Meestal is er geen probleem, maar wees ervan bewust dat het dus een flinke kluif kan zijn om die lijn eruit te kijken. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Alweer schitterend! Die reflectie op de Nicknameless-shot is echt smetteloos, heel mooi! Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-9-2008 Locatie: Amersfoort
|
Wat een verschil! Wederom schitterende showoff.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Citaat:Citaat:Na het zien van de artikelen van Havanna, kreeg ik weer zin deze te lezen,
dus ik dacht ik geef dit topic een verdiende Schop, om zo de aandacht opnieuw te krijgen!
dus bij de deze, de eerste schop! Ook deze verdient een schop! En deze dus ook! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2009 Locatie: Omg Den Haag
|
En het werkt.......
Mooie write up en show off......
De after pics kunnen ook zo 1 op 1 in een verkoop situatie gebruikt worden. Ipv de saaie K&tfoto's die je altijd op de autosites vind.....
D.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Thx voor het bumpen, deze had ik gemist. Een van de mooiste Ferrari's. Idd alleen mooi in het rood. Kap moet nog wel geverfd worden zie ik. Havanna is trouwens al een half jaar niet op het forum geweest.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Heerlijke shof off om te zien en te lezen! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-6-2011 Locatie: Tongeren
|
Mooie show off die ik nog niet gelezen had! bedankt voor het bumpen
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,375 seconden.