|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Ziet er zekers wel erg goed uit  . Zilvergrijs is gewoon een lastige kleur , je ziet er niet veel op.En des te lastiger om correctie uit te voeren. Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Bedankt picasso, ik heb er wel enkel de beste foto's geplaatst natuurlijk...  Goede foto's nemen is ook een kunst (die ik niet zo goed beheers), geloof het of niet maar ik heb voor/na foto's waarop je nauwelijks verschil ziet tussen de twee (sterker nog: soms ziet de wagen er op de "voor" foto beter uit dan op de "na"foto  , maar dit heeft dan weer met het weer en lichtinval te maken) Ook bedankt RST-Smurf, inderdaad een heel vervelende kleur, ik moet eerlijk zeggen dat ik gevloekt heb toen ik de wagen na het polijsten in de zon zette en zag wat er toen plots allemaal zichtbaar werd... Progress is a slow process
|
|
|
|
Even dit oude topic vanonder het stof gehaald.....reden: een eigen wagen (of in dit geval; die van mijn vriendin) is natuurlijk een neverending project... De afgelopen dagen heb ik dus de megane eventjes opgefrist: -gewassen met Meg's Gold Class -gekleid met Poorboy's klei icm Last Touch 1:1 -plaatselijk krassen aangepakt met Dap500+witte polishing spotpad+Ultimate Compound -ipa-wipedown -gewaxed met Autoglym Hd wax Kras rechtsboven logo achterklep:  Na 1 pass met het dapje:  Volgende foto's wou ik jullie zeker niet onthouden! Op de spiegelkap aan de passagierskant zaten enkele bijzonder lelijke krassen, na het bekijken ervan was ik er zo goed als van overtuigd dat dit een zaak van bijtippen met lak + wetsanden zou worden, oordeel zelf:  Ik besloot toch eerst eens polijsten te proberen en tot mijn verbazing zag ik (na 1 pass met de dap500) het volgende resultaat:  Moraal van dit verhaal: krassen op kunststof zijn vaak heel moeilijk in te schatten! Het is niet de eerste keer dat ik dacht een kras op gespoten kunststof niet te kunnen wegpolijsten en dat in de praktijk deze bijna moeiteloos verdween. Dus het loont de moeite om alvorens met de laktstift aan de gang te gaan eerst het polijsten een kans te geven. Anyway, de megane staat er nu zo bij:  Laat de zomer maar komen zou ik zeggen...... Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Die kan de zomer wel effe mee door ja!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Staat er netjes bij! Wat zit er voor dat achterwiel ?? (folie ? ) GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Laat de zomer maar komen! Die spiegel is wel mooi opgeknapt zeg BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
|
Bedankt jeffrey rallye en Vampire! @grandscenicman bedoel je dit? Is inderdaad een soort lelijke doorzichtige beschermsticker of zoiets......ik heb er aan gedacht deze te verwijderen maar ik weet niet zeker of dit makkelijk/veilig kan?  Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Vreemd... En hangt die folie ook aan de andere kant? BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Erg netjes gedaan hoor! Die folie is trouwens zover ik weet standaard op iedere megane, alle 3 megane's die ik vanaf 2005 heb gereden hadden dit en zover ik me kan herinneren hebben alle Megane's en Scenics op de zaak bij ons deze folie ook. Verwijderen zou ik niet aan beginnen, dat ziet er echt niet uit + dat het echt mega vast zit. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Vampire yep, zit ook aan de andere kant Juffer1 bedankt voor de info, daar was ik al bang voor, dat het mega vast zit. Jammer want ik vind het er lelijk en slordig uitzien (vooral omdat de hoekjes een beetje loslaten)....maar ik wil niet het risico lopen de zaken erger te maken... Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Juffer1 schreef:Die folie is trouwens zover ik weet standaard op iedere megane, alle 3 megane's die ik vanaf 2005 heb gereden hadden dit en zover ik me kan herinneren hebben alle Megane's en Scenics op de zaak bij ons deze folie ook. Bj mijn vorige GSII was er idd ook zo'n folie voor de achterwielen , er is er echter 1tje ooit afgehaald omdat ik eens mijn krik niet goed had gezet en er scheurde een stukje metaal ......  (nu kan ik erom lachen , toen iets minder ) Bij mijn huidige GSIII is er GEEN folie voorzien , vind dit niet erg , maar heb al wel gemerkt dat er op die plaats een "kras" zit (niet heel diep , maar ik laat ze voor wat het is , omdat het tegen de grond is...) ff een foto zoeken : er zit wel een naad maar geen folie :  Bij deze was meen ik te herinneren ook geen folie :  Misschien is de folie op en wordt ie niet meer aangevuld in het Renault-magazijn GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Dat zal het zijn grandscenicman Net als de reservewielen voor de megane coupe cabrio... Progress is a slow process
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,264 seconden.