|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Gelderland
|
Beste Patrick, Zo op de valreep van het oude jaar kan ik alleen maar zeggen; chapeau! De wijze waarop jij dit forum het afgelopen jaar inhoud en gestalte hebt gegeven getuige van diep respect Stiekem  zal ik in 2011 regelmatig het forum bezoeken op zoek naar jouw show offs. Off topic: Ik wens autobeminnend Nederland een goed en bovenal gezond 2011 toe en spreek de hoop uit dat wij autodetailers (beginneling of proffessional) het komende jaar onze creativiteit weer mogen ontplooien. KIJK UIT met het vuurwerk en stal je bolide veilig! PS Die oranje Porsche in de showroom is aan mijn aandacht ontsnapt, heb je een linkje Havanna waar de betreffende detailing is terug te vinden?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Wat een te gekke auto!  Mooi en zeer goed gedaan.. Niet bij te houden. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Hey Patrick,
Geweldige Show Off! Altijd genieten van je praatjes en je plaatjes!
Als het je wat te veel wordt om dit te blijven doen maak dan het praatje kleiner en misschien een plaatje minder maar stop er niet mee...
Zoveel forummers zitten van deze buitengewone verslagen en natuurlijk bijzondere auto's te genieten.
Mijn inziens zijn je Show Offs de "krenten in de Carclean.nl -forum-pap"
Keep on the good work....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2009 Locatie: Almere / Heerlen
|
 Mooie write up! Altijd een plezier om die exotics weer zo te zien stralen... Keep up the good work and keep showing them off Any colour - so long as it's black.
Henry Ford (1863 - 1947)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Wat is dit mooi! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-11-2010 Locatie: Heerde
|
Puur genieten! En dan bedoel ik niet alleen de auto, maar ook jouwn bevlogenheid en passie! Trouwens, terugkerend op je pm; ik ga eens even informeren om een leuk vliegtuigje te detailen. Dan wordt het een hele originele showoff. Touch heaven, kiss a pilot!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-7-2010 Locatie: IJmuiden
|
Dit is toch prachtig! Heerlijk om naar te kijken. Kwam ook al het 1 en ander tegen op autogespot.com. Staan ook erg mooie foto's. Geld moet rollen, het liefst op vier wielen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Je was me net voor 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Citaat:Citaat:Citaat:Na het zien van de artikelen van Havanna, kreeg ik weer zin deze te lezen,
dus ik dacht ik geef dit topic een verdiende Schop, om zo de aandacht opnieuw te krijgen!
dus bij de deze, de eerste schop! Ook deze verdient een schop! En deze dus ook! én deze dus ook groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,200 seconden.