|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
zal ik maar wachten met de bestelling, heeft bert ook vakantie veel plezier
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008
|
Jersey? Veel plezier op vakantie!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Mallorca gaat het worden! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-8-2008 Locatie: ZH
|
Prettige vakantie Zo op de foto tezien niet in nederland
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
na hard werken moet je er zeker eens tussenuit Tim ik wens jullie een fijne vakantie gr Nick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Leuke vakantie en hopelijk super warme zonnige dagen.. Je pakt die Carclean.nl shirts toch zeker mee om aan te doen..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Ik ben van vandaag terug maar fijne vakantie gewenst Tim!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Prettige vakantie
Eerste bestelling vandaag binnen gehad compleet en onbeschadigd. Bedankt voor de extra doeken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2008 Locatie: De Polder
|
Een hele hele hele fijne vakantie gewenst Tim en Dana..... Geniet er van en zorg er voor dat, wanneer je terugkomt, je opnieuw ingewerkt moet worden...... Dan weet je zeker dat je een goede vakantie hebt gehad! Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Hele fijne vakantie, geniet ervan!  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Fijne vakantie Dana en Tim.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Wageningen
|
Hele fijne en zonnige vakantie gewenst!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
De moderatoren blijven gewoon doorwerken! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-8-2008 Locatie: Amsterdam
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2008 Locatie: De Polder
|
Ieder krijgt wat hij verdient Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2008
|
Fijne vakantie, waar op Mallorca zit je precies... toch niet Playa de Palma he?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
Tim en Dana een prettige vakantie gewenst, geniet ervan Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-5-2008
|
Fijne vakantie toegewenst en geniet er lekker van!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Het is jullie gegund hoor  Na al dat harde werken  Fijne vakantie.  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: wol vegas (fryslan)
|
fijne vakantie tim en dana! we zullen niet teveel bestellen, kan bert mooi met de beentjes omhoog op het bureau geniet er van!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Fijne vakantie Dana en Tim, ook ik zal m'n wensen lief opsparen Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Als iedereen straks die mega bestellingen plaatst dan worden Tim en Dana gek en dat kunnen we ze niet aandoen. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2008 Locatie: Deventer
|
Fijne vakantie toegewenst. Vriendelijke groeten GeNeRaL
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2008 Locatie: Nieuw Vennep
|
Veel plezier, jullie hebben het verdiend. Wij zijn er met onze huwelijksreis ook geweest en het is erg goed bevallen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Fijne vakantie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Fijne vakantie! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Fijne vakantie. Moet er nog iemand op de R8 letten ?? edit; Zullen we veel bestellen? Kijken of Bert het aankan? Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2008 Locatie: Veldhoven
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
JPeG schreef:Fijne vakantie. Zullen we veel bestellen? Kijken of Bert het aankan? Prima, dan kan ik over twee weken ook op vakantie! Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
turbulence schreef:we zullen niet teveel bestellen, kan bert mooi met de beentjes omhoog op het bureau ladybug schreef:Fijne vakantie Dana en Tim, ook ik zal m'n wensen lief opsparen Hoeft niet hoor, gelukkig helpt Dibbuz ook vaak mee om de  op tijd de deur uit te krijgen!  Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|