|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ook een reden waarom? Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2010 Locatie: De Krim, OV
|
Zo'n idee is al eerder ergens een keer voorbij gekomen op het forum, Weet niet precies waarom het was. Maar in ieder geval verdun je het met de foamlans sterk, dus is het effect sowieso veel minder.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-3-2010 Locatie: leerdam
|
Heb je de valetpro foam's al een keer getest
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@WouterB / BartjeBart: je verdund het dan idd teveel. De IronX-Soap moet middels vochtige spons ( dus geen natte sopspons ) worden aangebracht en als je gaat foamen dan is de werking weg ( denk ik ) Daarbij denk ik dat op deze wijze de werking / doel van het prodcut omver wordt gehaalt, schuim=zeep / ironx(soap)=anti-ijzerdeeltjes. // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
evdven schreef:Heb je de valetpro foam's al een keer getest de ph-neutrale versie al wel. Hij schuimt op zich lekker, is wax-veilig en ruikt fris. Maar de reinigende werking was nog niet echt te bespeuren. De combo-versie is een alkalisch schuimmiddel. Ik heb het nog niet getest, maar het zal in ieder geval de waxlaag aantasten. Mijn vermoeden is dat de reinigende werking ervan beter is dan die van de ph-neutrale variant.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ok, weet ik dat ook weer. @mk-us +1 Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Schopje is misschien wel handig aangezien heeeeeeel veel mensen foam gaan kopen binnenkort. ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Een zeer nuttige schop Rogier, en ook een leuk draadje om weer eens na te lezen. Ik zag dat Soepergrover een sampletje Duragloss aanbood aan Bartjebart, is daar nog mee getest? De bevindingen interesseren me wel want ik heb ook nog van die Duragloss staan. Binnenkort ga ik het sowieso zelf proberen maar dan met de Gloria Foammaster FM10, een foamlans voor de HD heb ik niet (heb de groupbuy ook goed kunnen weerstaan) Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Soepergrover gaat de Duragloss 901 binnenkort zelf maar eens uitproberen in zijn FoamMaster. Eens kijken of de resultaten in een snow-off gezet kunnen worden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Like!  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Ik ben zelf superdruk met een full-time baan naast een opleiding op het moment, dus aan een vervolg op de foam-off kom ik voorlopig in ieder geval niet toe.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Soepergrover schreef:Soepergrover gaat de Duragloss 901 binnenkort zelf maar eens uitproberen in zijn FoamMaster. Eens kijken of de resultaten in een snow-off gezet kunnen worden. Kom eens langs Joost, dan doen we een Foambattle met de Foammasters Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,240 seconden.