|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Grave
|
Hey, even een vraagje: hoe "ontkrassen" jullie de schelpen bij de klinken van de deuren? kom hier met mijn dap echt niet bij.. alvast bedankt! *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Met een Cone heb ik hier gehoord...volgens mij een zwarte. Tim, help?? Zwarte Cone
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Uiteraard met de Cone kan, en anders met een handpad.... ook verkrijgbaar bij uw favo webshop
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Testspot first Om licht te beginnen; Wolfgang fingerpockets, kan je beter doseren dan een pad. Pas als het erg tegenzit zou ik een cone pakken, en dan zeker tussentijds controleren. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Neem een microfiber doek, doe daar wat medium (of finishing) polish op, draai deze rond je vingers (zonder de duim) zodat je deze makkelijk nog onder de klink door kan. Wrijf dan lekker goed door zodat de polish afbreekt en je zal de krassen zien verdwijnen. Gemakkelijker is een cone. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
SpeeDJ schreef:Met een Cone heb ik hier gehoord...volgens mij een zwarte. Tim, help?? Zwarte Cone Met een Cone gaat het inderdaad uitstekend, begin met Monello Finale als test en eventueel Mezzo, handgreep zelf afplakken en je kan uitstekend herstellen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
en besteld! en met een beetje geluk morgen in huis! *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
Geheel off-topic maar: Perry The Platypus/Perry het vogelbekdier vet! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Heb nog niet met een Cone gewerkt, maar lijkt me wel dat je toch voorzichtig moet zijn. Weet niet hoe zacht die Cone is, maar zou zeker regelmatig tussentijds controleren, om te voorkomen dat je te intensief op een (1) plek polijst, waardoor je een deukje in de lak krijgt. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
DivingDisaster schreef:Geheel off-topic maar: Perry The Platypus/Perry het vogelbekdier vet!  thnxx @ aficior: ga er ook zeker voorzichtig mee te werk! lekker rustig aan proberen! niet RAGGEN  Groetjes! *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,244 seconden.