Zo hier de foto,s
We zijn eerst begonnen met afbijten van alle verf we hebben wel gewoon de superafbijt gebruikt van alebastine nergens last van dat het verkeerd werkt op de velg.
Daarna het hart geschuurd eerst met de machine met 1 p80 schijf net zo lang dat de opervlakte glad is en zonder putjes.
De schijf die wij gebruiken is een speciale schuurschijf deze gaat ook niet dicht zitten zoals normale schijven en gebruik bij alu.

Daarna verder met de hand.
Eerst met p280 daarna 400 600 800 1000 en 2500 alles waterproof met normaal schuurpapier gaat het papier heel snel dicht zitten.

Daarna was de hart aan de beurt op dezelfde manier

Na vele uren schuren eindelijk polijst klaar.

De rand glimt nu al.

Daarna hebben we ze meegenomen naar een vriend van mij die heeft een bandenzaakje.
De machine die hij hier heeft staan gebruikt hij om de velgranden schoon te slijpen de velg kan goed vast gezet worden en dan kan hij mooi rond draaien.
Zo kon ik mooi met de polijstmachine de rand polijsten.

De rand gepolijst en nu de buitenkant waar de band op komt nog even geschuurd zodat de band na montage niet gaat lekken.

Het hart heb ik gewoon met de polijstmachine gedaan.
Daarna alles schoongemaakt en afgeplakt wat niet gespoten moet worden.
Tijdrovende klus.

Daarna alles in de primer gespoten.

Binnenkant zwart gespoten

Daarna de buitenkant

Plakband er weer af en lang laten drogen

Mooi resultaat tot zover vind ik zelf.

Even wat na polijsten nu zijn ze klaar om in zijn geheel in de blanke lak te spuiten

Maar eerst de naafdoppen nog even schoonmaken en polijsten

Eerst tot zover nu zijn we begonnen met de naafdoppen en proberen deze week alles te spuiten.
no turbo no fun
nissan primera p11-144 2.0 155pk 2002 nissan primera p10 2.0 130pk 1996 nissan 200sx s13 candycar 1.9 350pk 1990 nissan 200sx s13 180pk 1990
datsun 120y coupe 1400 1977 dkw au1000s coupe 1000cc 1960