|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
February Detail Night @ Carclean.nl Na de mislukte poging in december (sneeuw, vorst en andere ellende) doen we weer een nieuwe poging! 
We vinden het leuk om deze winter een gezellige klantenavond te organiseren en wel op vrijdagavond 18 februari van 18.00u tot 22.00u.
Altijd al kennis willen maken met andere liefhebbers? Wil je je ervaringen delen en, onder het genot van een hapje en een glas glühwein, producten of machines bij ons uit proberen? Gewoon bijkletsen kan natuurlijk ook. Het gaat bij deze avond om de gezelligheid!
Schrijf je dan in voor deze leuke avond, de toegang is gratis. Het aantal plaatsen is beperkt, dus VOL=VOL! Je kan je hier inschrijven. De mensen die nog ingeschreven stonden voor de December Detail Night, staan nog op de lijst, maar we verwachten dat er wat uitschrijvingen zullen komen. Voor nu zijn er tijdelijk 10 extra plaatsen gemaakt, zodat er toch al ingeschreven kan worden.
We proberen dan de concept pot van de Ibrido hier te hebben, maar te is wat krap. Ik hoop dat dat lukt (nog steeds ).
Je hebt op deze avond ook de mogelijkheid om producten aan te schaffen in onze showroom.
En wederom: we hebben er zin in.
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Ik ga even in de agenda kijken  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-7-2010 Locatie: Utrecht
|
Zoals het er nu uitziet ben ik ook van de partij eens even kennis maken met iedereen...en met de mensen van Carclean.nl , die sturen tenslotte altijd netjes mijn spulletjes op EDIT: en hoogst waarschijnlijk weer wat aanschaffen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Vrees het ergste locatie Brabant is ook aanwezig Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2010 Locatie: Antwerpen
|
Ik ben er ook bij met een collega. I was the master of bling 'till Tim came!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-8-2008 Locatie: ZH
|
Leuk Ik ben er ook op 18 februari Iik had mij ook al ingeschreven voor december datail night Lenn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2009 Locatie: De Meern
|
Damn!
Helaas gaat het niet lukken. (iets met werken...)
De volgende maar afwachten.....
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ik ga deze datum ook in mijn agenda zetten. Nu maar hopen dat mijn lieve partner thuis is, zodat ik jullie kan bezoeken. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2010 Locatie: Dordrecht
|
Had me al ingeschreven voor december, dus ik hou hem nu ook vrij. En nu maar duimen dat het niet spontaan lente wordt, anders komt die glühwein nooit op....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
Ik kom ook. Stond al ingeschreven voor december. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Kan het niet maken om niet op de verjaardag van mijn vriendin te zijn, dus kan er helaas niet bij zijn....  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Present Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Dat wordt weer gezellig!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Dit ga ik weer niet halen, ik sta tot 6u in Tessenderlo, en dan zijn het nog minstens 3u rijden.   Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Ik ben er wel bij. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-3-2010 Locatie: leerdam
|
ik kom ook
|
|
|
|
Tot nu toe heel weinig afzeggers, het wordt dus weer gezellig druk!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-12-2010 Locatie: belgie
|
waarom moet da nu zo ver zijn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@blazer: omdat het hele pand richting belgenland verplekken ook weer zo overdreven bedoeling is?  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Sja, dan centraal brabant ook maar hé
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-12-2010 Locatie: belgie
|
is toch een ritje van 300 km , is wat ver om een glaasje en een hapje . Carclean.nl mobiel zou dat niks zijn , zo'n mooie grote vrachtwagen of autobus vol met produkten die aan de deur komen je weet maar nooit he
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Dat is nu toch ook al?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-7-2010 Locatie: Utrecht
|
Tim schreef:Tot nu toe heel weinig afzeggers, het wordt dus weer gezellig druk!  Laat dat gezellig maar achterwege
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Nog tijd voldoende om een oppasregeling in te regelen. Anders moeten mijn beide dochters mee en dat wil ik ze niet aan doen. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ich bin dabei
|
|
|
|
Niet vergeten in te schrijven, want volgens mij was je op de vorige uitgeschreven. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Tim schreef:Niet vergeten in te schrijven Al gedaan. Registratie nr. : 10*24
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-9-2010 Locatie: Leusden
|
Heb me zojuist ingeschreven! Lijkt me geweldig om met iedereen kennis te maken! Tot de 18e! Proud to drive a dutch made car!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
nicknameless schreef:Ich bin dabei Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Guest
|