|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-7-2010 Locatie: Utrecht
|
Bert was te druk achter de kassa om foto's te maken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2009 Locatie: Zeewolde
|
Averechts schreef:Ha ha vandaar halvewege de avond het doosje was verdwenen uit de vitrine! nu staat de fuzion samen met de 3 Skull Candy's in een zojuist gereserveerde vitrineplank in de huiskamer te pronken Only driving Opel:
Corsa Scheurdiesel 1.7(1998) met 60 manke paardjes Manta B1 2.4 met carbs(in opbouw)(1981) Calibra 2.5 V6(in opbouw)(1997)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Hier begint de vitrine na vrijdagavond ook al aardig bol te staan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
De foto's! (Staan ook hier)           Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Zag er gezellig uit! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Leuk om eens wat foto's te zien van de shop, ben er nog nooit geweest. Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-10-2010 Locatie: NH
|
was ook gezellig, we kwamen alleen een beetje laat... maar was goed geregeld door de heren Carclean.nl groeten toine
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Mooie foto's, leuk om te zien! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Leuk zeg! Misschien van de zomer toch maar eens een ritje plannen, om wat productne op te halen, ipv te laten verzenden "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
 Hier waren we aan het brainstormen of de pot, zolang de wax er nog niet is, als deurstopper of luxe asbak kon functioneren Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Het was een gezellige avond! Iedereen hartelijk dank voor zijn of haar komst! Wat vonden jullie van de Ibrido pot? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
Pot vind ik mooi, niks meer aan doen zou ik zeggen. Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
P O T = T O P (mooi omgekeerd) Gewoon al kopen om de pot zeg ik
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Sta er een paar keer goed op zeg op de foto`s Maar niks meer doen aan die pot Tim , vindt hem zo prima voor in de vitrine hier Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Bartje6 and Rodders Good JOB VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Mooie pot. We hebben er leuk over van gedachten gewisseld en hopen met jou (Tim) dat het een mooi exclusief product zal worden, maar met wat je ons verteld hebt, ben ik daar wel van overtuigd. Nu ik dit gezien heb, begin ik wel flink benieuwd te worden naar de wax die er in die mooie pot moet komen beste Tim. Wens je veel voorspoed toe met die mooie project. Des te eerder kan ik nr 25 vermoedelijk aan mijn eigen collectie toevoegen. Off Topic. Detail Night was hartstikke gezellig en mega leuk om een aantal mede detailers te ontmoeten en daarmee gezellig van gedachten te wisselen over van alles en nog wat. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Leuke foto`s met gezellig babbelende mede-forummers (ik ben toch aardig weer onder de fotolens doorgelopen...) Heb toch de rondgang door de stellingen gemist (dat moet na 09.30 uur geweest zijn) Volgende keer ga ik meteen een kijkje nemen! Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Superjammer dat ik er zelf niet bij was, maar ik ben erg blij te horen dat iedereen het naar de zin heeft gehad! En die foto van Bart en Jan is echt ge-wel-dig
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Den Burg Texel
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-7-2010 Locatie: Zuid Holland
|
De pot is een klasse apart geworden! Sjiek de friemel zeg maar... Het is in een oogopslag duidelijk dat hier wat verry verry speciaals in zit! Jammer dat je ziek was Dana maar de auto heeft denk ik een hoop goed gemaakt! Wat een mooooie auto!  Vond hem het blauw zwart heel goed staan! Heel veel plezier en veilige km´s toegewenst met je nieuwe scheurijzer!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,406 seconden.