|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: minnertsga
|
hoe kun je het beste je RVS velgranden schoonmaken en onderhouden  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
alu en megs polish vn Mothers wax VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-11-2010 Locatie: Heerde
|
Schoonmaken doe je gewoon met shampoo en een Washmitt, en met APC, en het onderhoud inderdaad met alu polish van bijvoorbeeld Mothers. Dit zorgt ook voor een beschermlaagje. Touch heaven, kiss a pilot!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
inderdaad. een metal polish icm een boorhulpstuk: mothers metal polishmothers Billet metal polish (een fijnere polish) icm Powerball van lake countrygroeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-11-2010 Locatie: oss
|
Ik was de mijne altijd met washmitt en shampoo. Daarna wat polijsten met meg amp, en daarna laagje rimwax, van smartwax erop! Zeker en vast een super resultaat! www.dubclub-online.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-3-2011 Locatie: Nederland
|
dus wat is nu het beste??????? Hier twee foto's van mijn velgen ook inox randen. kom je met die powerbal ook een beetje tussen de gouden boutjes? P.S. ja ik weet het mis een gouden bout :-)   Bijlagen:  23032011694.jpg 957 KB, aantal downloads: 6. 23032011693.jpg 963 KB, aantal downloads: 3.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-9-2010 Locatie: Breda, Roosendaal e.o.
|
Heel erg off-topic: Volgens mij heb jij een eigen site toch? Heb je weleens voorbij zien komen... Volgens mij zocht ik toen op het flocken (of hoe je het ook schrijft) van een interieur!
|
|
|
|
Wie Dietrich of ik? haha beiden hebben inderdaad eigen website hier Dietrich zijn website www.dietrichconcept.nl
|
|
|
|
http://carclean.nl/produ..._Tool_05146_101273.aspx
is dit de oplossing? En welke polish is het beste voor erbij?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Billet en afwerken met de Wheelwax http://www.carclean.nl/merken/WheelWax.aspxVAG rules
|
|
|
|
Dus de cone en deze wheelwax is het beste"?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
de Cone als 'polijstpad' zien, de mothers als polijstmiddel en de wheelwax als beschermlaag nadat je klaar bent met polijsten // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,408 seconden.