|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Iedere keer worden mn trims weer wit.....heb het al eens schoongemaakt met apc 1:4 en dan afgewerkt met meerdere trim restorers maar telkens weer komt die witte ellede dr weer door.....iemand tips??? Heb de laaste keer schoongemaakt apc+ 1:4 afgemaakt met OKE wax,mooie beading voor weken en nu weer witte vegen dr in!  Dit is van af het moment dat ik de wagen gekocht heb!effe gepoetst voor de verkoop knoeiers    mvg j aka ZW10 VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Is het wax residu? Dan zou ik eens pindakaas proberen! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Kan het niet heel goed zien op de foto's, maar het lijkt alsof er nog iets van wax of polijstresidu aanwezig is. Wassen met apc is prima, maar als het er al langer op zit ben redelijk kansloos dénk ik. Wat voor mij goed werkt: Lak om de trims heen ff goed afplakken, powersponsje insprayen met IPA 1:1, en daarmee je trims schrobben. Wel af en toe ff wat bij-sprayen. Daarna de trims even goed voeden met een daarvoor bestemd product (misschien wel 2x), dan zou het goed moeten zijn. Je kunt de trims ook even een paar uurtjes onbehandeld laten, om te kijken of de witte sporen echt weg zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-10-2010 Locatie: almere
|
Wat bij mijn auto goed werkte, was een inderdaad een powersponsje van de Action. Pas wel op dat je niet de lak aanraakt.PM me anders even je adres dan stuur ik er een op k'Heb zooooo'n hekel aan bumperklevers, vooral als ze vóór me rijden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Powersponsjes gebruiken  In de Wibra/Action 1€ voor 6! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Powerspons en dan de Dodo Trim Sealant een optie voor je ? // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-2-2011 Locatie: Best
|
En als niks meer helpt , is het dan geen optie om de trims te laten spuiten ? Dan ben je voor altijd van je probleem verlost. Als je iets doet , doe het dan goed.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
- Gummetje - Powersponsje - APC - Pindakaas (gaat om de olie n de pindakaas) en sealen met - Dodo Juice sealant
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
Bij mij werkte het power/melaminesponsje echt super. Pindakaas werkte ook goed, maar na enkele maanden bleek het toch terug te komen. Ik zeg ff langs de action!
|
|
|
|
Die zooi kwam dus weer terug ook bij u en dat wil ik niet meer dus.....ga binnenkort langs n maatje in spijkcity komt alles goed dat weet ikke bijna zekers VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Innotec heeft daar een product voor,tijdje geleden ook eens gebruikt,werkt als een tierelier. Maar al sla je me dood,ik weet niet meer hoe het heet.... Ik ga de hersenfabriek eens aanzwengelen. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Vlaardingen
|
@Bartr: Innoplast Cleaner, misschien? Moest het gewoon even opzoeken op internet, sorry Het beste onderdeel op het forum --> klik hier<--
|
|
|
|
Zou kunnen Dennis,ik zal morgen eens kijken waar ik dat spul gebruikt heb. Ik kom erop terug. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
thanks heren ..... dennisD en bartje6! VAG rules
|
|
|
|
@Eelco.....brilletje?! VAG rules
|
|
|
|
@DennisD Je hebt gelijk het is de Innotec cleaner. Heb er even over gedacht en het ook opgezocht. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
En, heb je het probleem al opgelost. Wat dacht je van OKÉ wax?
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-12-2010 Locatie: Azewijn
|
Ik heb het er bij mij ook af gekregen met die power sponsjes van de action, geniale dingen
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,383 seconden.