|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
Ik heb de volgende pads en zou graag willen weten welke ik er het beste bij kan nemen.
Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator (1x) Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator (1x) Badstof Applicator - 100 % katoen - 10x15cm (4x) Hi-Tech Foam Applicator (2x) turtle mf pad (4x)
Ik had de gedachten om er het volgende bij te pakken:
Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator White Polishing Euro Foam Hand Applicator
Graag wil ik weten of mijn keuze juist is en hoeveel van elk ik het beste kan bestellen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ligt eraan. Wat ben je precies van plan ermee te gaan doen?
|
|
|
|
Eigelijk alles  Dus cleanen, polijsten, waxen, glaze en sealen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
dan allemaal, dan kan je zowel ietsie zwaarder handmatig polijsten als mooi afwerken // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Ik zeg gewoon 1 van elk, kan er meerdere nemen mijns inzien niet echt supernodig ( wel makkelijk ). Je kan tussendoor schoonmaken // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Ik zou voor de aantallen uitgaan van minimaal twee. Met twee kan je doorgaan met hetzelfde paneel als je er een laat vallen. Meer dan twee is handig als je tussendoor geen zin hebt om uit te spoelen. Of als je soms hulp krijgt en dus niet alleen aan de slag gaat. En voor de rest beginnen met sparen voor een DAP Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Dap komt er nog wel. Laatste tijd wat veel geld uitgegeven aan de auto en detailspullen dus de dap moet helaas even wachten.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,198 seconden.