|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2010 Locatie: belgie
|
CSF Delirium Orange Drying Towel wanneer men die de eerste keer wast voor men die gebruikt geeft deze af of kan die samen met nog andere doeken, deze worden ook de eerste keer gewassen samen in de wasmachine?? thx alvast titoke
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Topic titel De eerste keer zou ik hem voor gebruik een keer apart wassen. Avondje laten weken in een emmer water met een scheutje micro restorer,en dan de wasmachine in. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
heb het aan gepast lerci had het niet gezien...mag het ook een scheut azijn zijn? en de rest van de doeken die mogen samen dan de eerste keer?
|
|
|
|
Mag ook een scheut azijn zijn. De rest van de doeken mag je bij elkaar wassen,alleen de Delirium geeft oranje af. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
|
|
|
|
Graag gedaan Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
die andere doeken hoef je geen nacht in azijn die mogen zo de wasmachine in?
|
|
|
|
Als j eop zeker wilt gaan,dan leg je ze een nacht te weken,maar mijn ervaring is dat ze geen van allen afgeven. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
ok cava
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Mocht je ook nog koraalkleurige Poorboy's DMT / DMMT doeken hebben, dan zou ik die ook effe apart wassen. Over het algemeen hebben bij mij de oranje en rode doeken in het begin wel wat afgegeven.
|
|
|
|
ja de andere doeken die ik bedoel zijn de gele groene en koraal kleurige van pb...misschien gewoon allemaal in een emmer met een scheut azijn voor alle zekerheid en dan de csf en de koraal appart wassen en de rest kan dan bij elkaar
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,205 seconden.