|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Op verzoek, en na goedkeuring van redactie/uitgeverij en Carclean.nl hierbij een scan van de rubriek. Bron: Auto & Tuning, nummer 3 - pagina 38 & 39, maart 2011 Lezen op normaal formaat? De PDF-bestanden zijn te downloaden met onderstaande links:
Klik voor deel 1 Klik voor deel 2
Lees ze Greetz, P@rick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Leuk zeg! Ik ga ze eens even lezen, ben al benieuwd naar de volgende edities "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Beste Havanna, Wie is die Patrick Smit???? <Ga nu even lezen> Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-12-2010 Locatie: Azewijn
|
Mooi geschreven en leuk om te lezen! Nu al benieuwd naar de volgende uitgave!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ben zelf als Nederlander nog meer van Nederlandse beschrijvingen en benamingen, dus Microvezels, Schuim Shampoo en meer van dat soort beschrijvingen. Verder een goed verhaal voor mensen die hiervan nog niets wisten. Probeer het vooral onafhankelijk te houden, want objectiviteit jegens die broodheer zal de relatie als het goed is langduriger maken. Ik hoop dat de redactie van het blad veel vragen en reacties zal krijgen. Daarin kun je mensen dan mogelijk altijd nog verder op de goede weg wijzen door ze de juiste zoekwoorden in te laten vullen in een zoekmachine. Respect Havanna en hartstikke leuk dat je hiervoor gevraagd bent. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Ziet er goed uit Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Aanvullingen m.b.t. productkeuzes, de webshop van Carclean.nl en dergelijke wordt nu aan gewerkt op de site, zal in overleg met het blad gepubliceerd kunnen worden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2009 Locatie: Safe Sex
|
Idd eerst in Jip en Janneke taal proberen uit te leggen, om vervolgens als mensen wat meer intresse tonen in te gaan op de vaktermen
|
|
|
|
Yep, maar het is wel even omschakelen. We zijn hier met z'n allen soms zo gewend aan de "dagelijkse kost" op het gebied van autodetailing dat termen als swirls, marring, microfiber, beading en sheeting voor een leek soms totaal onbegrijpelijk is
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Thanks! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Heel prettig leesbaar artikel en tevens een goed initiatief om onze gezamenlijke "afwijking" wat meer onder de aandacht te brengen bij het grote publiek. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooi, duidelijk en informatief geschreven! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Heel leuk en duidelijk stukje geworden, p@tje af Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Waarom staat martin op die foto dan?
|
|
|
|
Archieffoto van A&T, ik had zelf niks voor handen wat erbij kon 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Leuk redactioneel stuk Patrick! En die verkeerde foto mag de pret niet drukken.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Leuk zeg! Ben het alleen niet helemaal eens met het niet opvouwen van een droogdoek. Dat raad ik altijd wel aan omdat je dan altijd nog een droog deel hebt. Trek heb in 1 keer erover heen dat is de doek overal vochtig. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-4-2010 Locatie: Uithoorn
|
Leuk artikel, leest lekker weg. Alfa Romeo GT 1.9 JTD Ford Puma 1.7
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Dibbuz schreef:Dat raad ik altijd wel aan omdat je dan altijd nog een droog deel hebt. Trek heb in 1 keer erover heen dat is de doek overal vochtig. Hij is vochtig aan de kant waar je hem naartoe trekt, de andere kant is nagenoeg droog. Als je de doek steeds aan een andere zijde over de lak trekt, werkt het redelijk goed. Je zult dan alleen zien dat de doek in het midden droger blijft. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Oh zo op die manier. Leuk stukkie hoor.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
leuk stukje tekst hoor ik heb ook 1 vraag, waarom ben je wel heel secuur over de hoeveelheid shampoo, maar kun je bij het foamen elke gewenste alles reiniger en bij doen? ik snap je intentie wel, teveel shampoo en je verwijderd onnodig wax. maar door een APC toe te voegen aan je foamconcentraat, dan verwijder je toch ook je wax? groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Wanneer je gaat foamen met APC tast je hoe dan ook je waxlaag aan. Het gebruik van APC in de foamgun is dan ook aan te bevelen bij extreme vervuiling. Het was wellicht nuttig om die info erbij te zetten. De basisprincipes van het foamen zijn vanzelfsprekend, het is aan de gebruiker om te experimenteren met verschillende producten. Al doende leert men 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Leuk stukje tekst jammer van die man op de foto Heb een abo VAG rules
|
|
|
|
Guest
|