|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-3-2011 Locatie: zuidholland
|
Ik wil een kras verwijderen in combinatie met wetsanden.
Nu wil ik natuurlijk geen lak gebruiken op waterbasis. Aangezien deze dan kan gaan oplossen bij het wetsanden.
Welk merk lakstift kan ik dan gebruiken?
Bij de spuiter schijnen ze alleen maar op waterbasis te kunnen leveren!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Je kunt bij de dealer van je automerk een lakstift krijgen in de kleur van je wagen! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
+1 // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Paulus de Boskabouter schreef:Je kunt bij de dealer van je automerk een lakstift krijgen in de kleur van je wagen! En die is gegarandeert geen waterbasis!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-1-2011 Locatie: Leidschendam
|
Ik heb hier een lakstift van Renault liggen. De lak zelf bevat 41% oplosmiddel en de transparante lak 25% oplosmiddel. Daardoor is de stift ook 1,5 jaar goed. Groeten Chris. Renault Clio III & Renault Kangoo Express II. (Textiel)drukker.
|
|
|
|
De lak is bestelt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2010 Locatie: Zuid-Holland
|
Ik heb twee lelijke plekken zitten op mijn auto aan de zijkant, veroorzaakt door steenslag... de ene is een streep en 2 stukken waar echt lak uit is, ter grote van 0,8cm ongeveer. Hoe kan je dit het beste oplossen zodat je het (bijna) niet meer ziet. Groeten, Remko
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,150 seconden.