Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Delirium pluist Opties
Rinse
#1 Gepost : zondag 6 maart 2011 12:38:29
Rang: Lid

Ik had met grote verwachtingen, als vervanging voor men Meg. Water Magnet, een Delirium Orange Drying Towel gekocht.

Gistere heb ik hem eens kunnen gebruiken maar ik merk dat er veel kleine oranje haartjes afkomen.

Op sommige delen zijn echt veel pluisjes te zien.

Het drogen zelf gaat wel beter als met de Water Magnet maar het pluizen is wel enorm irritant.

Nog mensen die dit bij een nieuwe Delirium merken, wat kan ik hieraan doen (wassen?)

TOEZMAN
#2 Gepost : zondag 6 maart 2011 12:44:58

Sowieso altijd aan te raden om elke nieuwe doek, ja ook de microfibers, voor het eerste keer gebruiken te wassen.
De Delirium in zijn eentje(!) lekker op 30graden wassen. Natuurlijk zonder wasverzachter. De Delirium wil nog wel eens wat oranje afgeven de eerste keer dus het is slim om de doek eerst even een nachtje te laten weken in een emmer met schoonmaakazijn. En daarna in de wasmachine.

Ooit geprobeerd om met nieuwe badhanddoeken/badlakens(badstof) jezelf af te drogen? Werkt voor geen meter en over je hele lichaam pluisjes. Ook die gaan eerst de wasmachine in. Delirium idem dito.

Is echt een geweldige doek, dus moet vast goed komenknipoog
Touch heaven, kiss a pilot!
Roeland
#3 Gepost : zondag 6 maart 2011 15:03:03

Pluizen doet hij de eerste keer altijd, daarna nooit meer!
Bovenstaande tip van de schoonmaakazijn is een hele goeie, doek geeft hierna niet / bijna niet meer af.
Allemaal nieuwe pads, in alle kleuren., een heel klein beetje van de Wibra, een beetje van mezelf maar het meeste komt van Carclean.nl
<--------------------------------------
jeffrey rallye
#4 Gepost : zondag 6 maart 2011 18:44:57

Bij mij heeft die doek nog nooit gepluist!
Echt een fijne doek. great
Rinse
#5 Gepost : maandag 7 maart 2011 9:32:45

Heb dus gistere al men doeken in een emmer met een scheut azijn gedaan, de delirium wel apart.

In de emmer zat 8liter water en wat azijn, ik dompelde de delirium erin en trok hem er terug even uit omdat er wat lucht onder zat.

Meteen was er misschien nog maar 1 liter in de emmer en zat al de rest al in de delirium..

Dus water opnemen doet hij zeker goed geld

Ze gaan meteen allemaal de wasmachine in..
KoenWi
#6 Gepost : zondag 3 april 2011 19:08:08

Nog een vraagje die hierop verder gaat. Ik heb m'n delirium nu al een keer of 4 gewassen en hij pluist nog steeds bij het drogen van de auto. Ik lees overal positieve reacties op deze doek, maar ik begin er een beetje moedeloos van te raken. Waar kan dit aan liggen of wat kan ik hier aan doen?
Werk gaat voor het meisje. Poetsen dus ook?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire