|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Welke van de 2 komt het beste uit de tests of heb jij ervaring bij? Vertel het me 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Heb alleen ervaring met de Valet Pro. Vindt het heerlijk werken en doet z`n werk goed. Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2009 Locatie: Limburg, België
|
Autosmart Tardis steekt er met kop en schouders boven uit! Gewoon fenomenaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
ik heb alle drie geprobeerd,moet zeggen tardis is very oke maar die guer,pure thinner met aceton..body solvent werkt eiegenlijk net zo goed heerlijke geur too,en de vp ook very okee!dus//////// VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Tardis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
De Tardis werkt echt geweldig! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Hebben de Tardis-roepers ook Valet Pro geprobeerd? Ik vind dat namelijk erg goed werken en bovendien een aangename geur. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Ik heb zowel Tardis als Valet Pro, ze doen cht niet voor elkaar onder. Qua geur is Valet Pro beter uit te houden dan Tardis. Body Solvent vond ik te weinig doen tov VP en Tardis. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Vind de Valet Pro bijna niet onder doen voor de Tardis. Alleen ruikt de VP 10x beter dan de Tardis! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-9-2009 Locatie: St-Truiden, belgië
|
@ Nico: Kom thuis een staaltje Body Solvent halen, dan weet je al iets meer.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,226 seconden.