|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-3-2011 Locatie: hasselt ,belgium
|
Dominic schreef:Autoglym bumper care ik leesde onlangs dat de banden snel bruin uitslaan klopt dit bij jou ? ik ga het ook eens proberen heb beiden (meg en autoglym) staan
Ik ben ook opzoek naar een banden pad vervanger momenteel heb ik deze van Meguiar maar is versleten is ongeveer 1 jaar oud . Heb in mijn winkelmandje opnieuwd deze van Meguiar genomen ik zie wel nog of ik het wijzig of niet ... @dominic , heb van het bruin worden van de banden nog niets ondervonden . dit is het eerste wat ik er van hoor , maar zal het in het oog houden en als het verkleurd zal ik het laten weten greetz johan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2011 Locatie: Oosterhout
|
ik gebruik gewoon zo'n spuitbus van turtle wax. Ik moet zeggen dat je dat lang blijft zien en dat het mooi glimt! als je dat regelamtig bijhoudt ziet het er perfect uit. Ik lig dan niks te klooien met sponsjes of wat dan ook. En 1 zo'n bus kost een tientje.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Gloss-It-Tire applicator,zeer fijn dink! VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
het rare is dat ik nog altijd m'n eerste applicator van Meguiar's in gebruik heb...en hij is nog niet versleten...ik gebruik de bandengel van Poorboys. Blijkbaar zijn er bepaalde merken van bandengel of spray die de applicator "oplossen". Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
McShine schreef:Ik vind het wel vreemd want ik heb mijn Meg bandenapplicator al jaren, die ziet er nog altijd goed uit. Heb onlangs er een nieuwere cadeau gekregen van Carclean.  En de oude aan mijn schoonbroer gegeven, die er nog altijd heel blij mee is. Update: De nieuwe is inderdaad een stuk slijtagegevoeliger..... Waar de grijze jaren mee is gegaan, is deze nu al op.... Wat een verschil in kwaliteit met de vorige (grijze) zeg! A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
De nieuwe pad (meguiar) is bij deze ook bijna aan vervanging toe . Heb er ondertussen al 2 gehad en de 3de zal van een ander merk zijn daar ik er niet tevreden over ben. Al moet ik wel zeggen de pad van Meg verwerkt goed neemt goed in de hand en je handen worden niet vettig jammer dat ze zo snel versleten zijn ...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Almere
|
Hier ook minder goede ervaringen met de Meg's applicator. Wel keurig 2 keer vervangen door Meguiar's maar het probleem blijft. Ik gebruik nu een "dashboard polishing" ding van de aktiewinkel van EUR 0,59. Werkt perfect. Ik meen dat het een tip was van Virus
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Gloss-It-Tire applicator top ding...kost wat heb je ook wat VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-7-2011 Locatie: Deurne
|
Dan heb ik waarschijnlijk nog de oude variant van Meg. maar vind het echt een super fijne applicator. Deze gebruik ik al meer dan een jaar ong. 1 keer per week met Autoglym vinyl, Rubber & care en is nog z.g.a.n! Lucky me
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,220 seconden.