|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: almere
|
ALARM 2011 www.alfa-meeting.nl31 Juli 2011  Ook in 2011 hoef je je niet te vervelen in de zomer. De ALARM meeting zal in 2011 voor de 6de keer worden gehouden. Tot nu toe elk jaar gegroeid. Van een kleine statische meeting, tot het evenement wat het tegenwoordig is. Ook deze zomer zorgen weer voor het nodige vermaak. Wat precies word later bekend gemaakt. Maar je kan weer rekenen op de nodige kraampjes met allerlei Alfa gerelateerde producten. En een horeca gedeelte. Maar het belangrijkste zijn uiteraard weer de Alfa's. Iedereen is weer welkom. Elke club, elk register, elke alfist. Zonder de bezoekers, met hun auto's , is er geen evenement! Vorig jaar was er een mooie mix van moderne alfa's tot youngtimers en klassiekers. Hier gaan we dit jaar weer voor!  De locatie is inmiddels wel bekend. "De Silverdome" Van der Hagenstraat 20 2722 NT Zoetermeer 31 Juli 2011 Aanvang: 13:00De toegang is GRATIS Wel vragen we de bezoekers zich in te schrijven. Dit kan weer op de vernieuwde website : www.alfa-meeting.nlHier kan je ook foto's en andere informatie vinden over het evenement. Hier een kleine impressie van afgelopen jaar.      
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Oei, een thuiswedstrijd, ik denk dat ik wel ff die alfatjes kom bekijken ;D Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-12-2010 Locatie: Azewijn
|
Ik ben er natuurlijk ook weer bij! En mijn bella staat op de foto! Eerste foto, zilveren 156 in het midden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-9-2010 Locatie: Sweetlake City
|
3x rollen en ik ben bij het silverdome (thuiswedstrijd), ik kom wat italiaanse schoonheden bekijken. << Ben niet gek ik ben een vliegtuig, als je me niet gelooft dan stap je maar uit. >>
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik zal ook eens een blik komen werpen. Niet letterlijk natuurlijk
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Tuurlijk gaan we ons hier weer nuttig maken op deze dag "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Zie je allemaal prachtige Alfa's op de foto's, staat er zo'n Berlingo tussen.... Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
ik tel zo al 8 niet-alfa's Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
- Fiat Marea Weekend - Opel Vivaro - Citroen Berlingo - Volkswagen Golf IV - Toyota Prius - Mercedes SEC - Fiat Ducato - de auto voor de Vivaro kan ik niet helemaal thuisbrengen, denk een Ford Galaxy. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
Ik kon nog net tot 8 tellen, laat staan opsommen wat het dan is Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
Harolds ford focus er niet tussen? Mijn ex wagen moet ook op die foto staan as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Inschrijvingen gaan weer goed!  Vergeleken voorgaande jaren , loopt het mooi op schema. Aanmelden doe je op de ALARM website. --> www.alfa-meeting.nl
|
|
|
|
Reminder: Eind van de maand is het zover. De ALARM meeting 2011! Alweer de 6de editie! De inschrijvingen gaan super!.. En het beloofd weer een leuke meeting te worden. Inschrijven doe je nog steeds op --> www.alfa-meeting.nl
|
|
|
|
De stands die op de ALARM 2011 te vinden zijn :        De volgende clubs hebben een clubstand op de ALARM!   
|
|
|
|
Zooooooowwww... Nog een kleine week!  275 inschrijvingen nu alweer. Dus eind van de week gaan dik over de 300/330 heen! De weersvoorspelling (voor zo ver nu al beschikbaar) zijn goed! Op weer.nl spreekt men over droog en 20 graden Dus het ziet er allemaal erg goed uit. Je kan je nog steeds inschrijven op --> www.alfa-meeting.nl <--
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-3-2011 Locatie: Bergen op zoom
|
Wauw, dat ziet er uit als een geslaagde dag!
En ik denk dat jullie het weer ook wel dankbaar zijn geweest?
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,377 seconden.