|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-8-2010 Locatie: Arnhem
|
Hallo luitjes, Ik heb net een lading spullen gekocht en heb geen wheelwax besteld. Wel heb ik Chemical Guys Jet Seal 109 gekocht voor de lak. Kwam als een van de beste uit de test. Is deze ook te gebruiken voor mijn LM-velgen? Of is deze beduidend minder dan een wheelwax?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-10-2010 Locatie: almere
|
Ben ik ook wel benieuwd naar. En hoe verhoud zich deze was tot de Poorboy's World EX-P? k'Heb zooooo'n hekel aan bumperklevers, vooral als ze vóór me rijden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Jetseal is heel goed te gebruiken voor de velgen! VAG rules
|
|
|
|
Heb je zelf ervaring met Jet Seal 109 voor je velgen? Hoe is jouw ervaring daarmee ten opzichte van andere wheelwaxen/ sealants? Beter, gelijk of wat minder qua standtijd?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Ik zelf niet...want heb de jetseal niet(een maatje van me wel)ik gebruik altijd rejex voor mn velgen VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
ik heb de jetseal wel gebruikt als velgenwax. gaat prima! gewoon niet tussentijds schoonmaken met velgenreiniger. maar met (restje)shampoo. standtijd is ongeveer hetzelfde. heb het niet 1 op 1 kunnen testen. groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Ik gebruik de Jetseal ook voor mijn zomervelgen op aanraden van een klein velgrenovatiebedrijfje. Mijn velgen hebben een gepolijste rand ZONDER blanke lak, Jetseal was het meest geschikt hiervoor. Standtijd Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Bedankt voor jullie tips. Ik ga dit ook voor mijn velgen gebruiken. Mag op slot
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
[off-topic]foto van de velgen:  [/off-topic] Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,167 seconden.