Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Aanpak diverse soorten krassen Opties
MATJE
#1 Gepost : zondag 20 maart 2011 17:17:53
Rang: Lid

Hallo detailers,

Heb me zojuist aangemeld na enkele dagen als gast op het forum gesurft te hebben.
Mijn intresse is gewekt door de proffesionele aanpak van menigeen hier op het forum.
Gelijktijdig bedenk ik me ook wat een stumper ik ben geweest wat betreft auto-onderhoud met
m'n D2 shampoo van de Esso en m'n turtle wax. Ben inmiddels in bezit van mijn 34-ste auto en nee
ik ben nog geen 75, maar pas 49 (liefhebber zullen we maar zeggen)
Op dit moment heb ik een originele Golf GTI MK3 aangeschaft, 1 van de laatste (aug 1997) welke ik nou eens goed wil aanpakken.
De vorige eigenaar heeft niet echt goed voor de lak gezorgd (LC9Z) waardoor ik als leek met de nodige vragen zit over
de grote hoeveelheid en soorten krassen.
Allereerst vraag ik mij af of er bij mij in de buurt (Noordwijkerhout) een ervaren detailer woon die mij aan de hand van de soorten krassen en swirls op weg kan helpen met een plan van aanpak. In het echt is dit toch beter over te brengen als op foto.
Op deze manier kun je als leek op de hoogte gebracht worden van de diverse producten en ervaring op doen.
Ben benieuwd, niet in de laatste plaats omdat het leuk is om bezig te zijn om je auto een make-over te geven maar ook van gedachten te kunnen wisselen over hoe aan te pakken.

met vriendelijke groet,

Mat

Aficior
#2 Gepost : maandag 21 maart 2011 6:52:12
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Welkom beste Matje,

Ik denk dat het bijzonder zou helpen, wanneer je hier wat foto's plaatst van de auto waar het om gaat en vooral de beschadigingen inzichtelijk maakt. Dan start de communicatie en hulp vanzelf.

Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.)
K L I K K E R D E K L I K
I am the King of bling!
RST-Smurf
#3 Gepost : maandag 21 maart 2011 19:43:14
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Detailer zilver: Frequente detailer

Zoals boven al is gemeld , foto`s doen wonderenknipoog

En weet niet of je Bodegraven te ver vindt ( net voorbij Leiden bij Gouda ) , anders kan je altijd wel even hier langskomenknipoog
Tip van de maand van Smurf :

"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire