|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010
|
Beste CCers, Voor volgende week staat de Suzuki Swift van de vrouw op het programma. Van binnen is deze als nieuw dus daar hoeft eigenlijk niet naar omgekeken worden. De buitenkant is wel interessant Hieronder de foto's zoals de Swift er nu bij staat... (vooral foto 2 kan ik me op uitleven) Aanzicht; paar hollogrammen en wat lichte krasjes...  Het voorscherm; zeker interessant om flink met de DAP aan de gang te gaan  Voorzijde incl. vrouw lief  Achterzijde; zit helemaal onder de hars dus een leuke uitdaging  Ik ga proberen van ieder detail wat foto's te maken. (ligt ook aan het weer of het volgend weekend allemaal doorgaat, doe deze in eigentijd) Ik houdt jullie op de hoogte. Gr. Paafje 99% van al uw computer problemen zitten tussen de stoel en het toetsenbord...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Mooi karretje , denk dat je je daar idd eens goed kan op uit leven . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ik zou de harsverwijderaar alvast bestellen, mocht je die niet in huis hebben. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Hier kan je mooie resultaten op gaan behalen Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Een "VVT" ken ik niet (is dat niet iedere Swift?), maar toch blij om nog een zwarte Swift te zien... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-9-2010 Locatie: Breda, Roosendaal e.o.
|
Mooie Swift dit met het witte dak en de witte spiegels. Ben zoals McShine ook wel benieuwd naar deze uitvoering. Is dit anders dan normaal?
Benieuwd naar het resultaat straks,...
|
|
|
|
McShine schreef:Een "VVT" ken ik niet (is dat niet iedere Swift?), maar toch blij om nog een zwarte Swift te zien... VVT heeft te maken met een bepaalde inspuiting ofzo icm met de kleppen..kortom meer vermogen (van horen zeggen) Leuke Swift BTW (sport is een leuk model) 99% van al uw computer problemen zitten tussen de stoel en het toetsenbord...
|
|
|
|
Balena schreef:Mooie Swift dit met het witte dak en de witte spiegels. Ben zoals McShine ook wel benieuwd naar deze uitvoering. Is dit anders dan normaal?
Benieuwd naar het resultaat straks,... Hij heeft keyless GO (heeft de sport ook) Verder heeft deze zo beetje alle opties (verwarmde spiegels, verwarmde stoelen, navigatie origineel) je kent het wel. Verder heeft deze een wit dakje (na de hand gespoten) dit komt weinig tot niet voor in NL. VVT houdt zoals ik in bovenstaand bericht al aangaf iets te maken te hebben met de motor.... Als iemand exact weet wat het is... let me know... 99% van al uw computer problemen zitten tussen de stoel en het toetsenbord...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
VVT is variable valve timing. Boven de 4000 toeren blijft de invoerklep van de benzine wat langer openstaan waardoor het vermogen daar toeneemt. Fiat heeft dit inmiddels geprefctioneerd met MultiAir. Hier worden de kleppen hydraulisch geopend en gesloten waardoor dit apart te regelen is. BMW kent het volgens mij ook onder de naam Vanos. Nog bekender is Vtec van Honda. http://en.wikipedia.org/...i/Variable_valve_timing
In de praktijk merk je er eerlijk gezegd geen ruk van hoor 
|
|
|
|
Thegame1512 schreef:VVT is variable valve timing. Boven de 4000 toeren blijft de invoerklep van de benzine wat langer openstaan waardoor het vermogen daar toeneemt. Fiat heeft dit inmiddels geprefctioneerd met MultiAir. Hier worden de kleppen hydraulisch geopend en gesloten waardoor dit apart te regelen is. BMW kent het volgens mij ook onder de naam Vanos. Nog bekender is Vtec van Honda. http://en.wikipedia.org/...i/Variable_valve_timing
In de praktijk merk je er eerlijk gezegd geen ruk van hoor  Ik zei het toch iets met de motor 99% van al uw computer problemen zitten tussen de stoel en het toetsenbord...
|
|
|
|
Foto's staan online in de show off; Klik voor show-offGr. Paafje 99% van al uw computer problemen zitten tussen de stoel en het toetsenbord...
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,230 seconden.