|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Die velgen zijn echt heel, heel, heel mooi
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Quote reden: Foto's op pagina 2Gruwelijk! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Wat een gruwelijk strakke wagen  Ben verliefd op die prachtige velgen! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Vette bak, gok nog 2 keer wegrijden dan is het tijd voor nieuwe achterbanden 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-8-2009 Locatie: Oss NB
|
Mja, Heb inderdaad al een keer gemerkt met nat weer dat je voorzichtig moet zijn met je rechtervoet Ik denk dat ik de auto aankomende week 's avonds eens ga aanpakken. Jammer dat de Iron-X nog een maand op zich laat wachten. Die had ik graag gebruikt op mijn eigen auto. Zal in ieder geval zorgen voor ruim voldoende foto's
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
Knappe wagen, zeker in combinatie met deze velgen! Ik zie eigenlijk het nut niet in om Iron-X op de ganse wagen te gebruiken (als dat de bedoeling is), wel op velgen etc. Iron-X is wel super-spul
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-8-2009 Locatie: Oss NB
|
Iron-X is voor de wielen eigenlijk een must nadat ik verschillende foto's en filmpjes heb gezien hier. Op de carosserie denk ik dat het geen overbodige luxe is al moet ik zeggen dat het zonder ook makkelijk kan. Eerdere auto's die ik gedaan heb kwamen er ook prima uit te zien zonder iron-X.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,155 seconden.