Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

2 Pagina's <12
Iron.X Cleaner op mijn velgen (weer een fan erbij) Opties
ivo's
#34 Gepost : maandag 9 mei 2011 23:14:08
Rang: Lid
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!

ga je minder goed zien, maar het werkt toch wel hoor, ook al zie je het niet great
New detailing project: Silver Beetle Highline

(SOLD!)

"Gek zijn doet geen pijn" - rodders

martin78
#35 Gepost : dinsdag 10 mei 2011 19:20:43

Nu ik alles zo eens lees over Iron-X ben ik soort van bang/angstig om het te gebruiken oeps

Ik lees her en der wat over het aantasten van de remklauwen enz dus vind ik het moeillijk om zo voor het eerst te gaan gebruiken
ben bang dat er van alles mis gaat sceptisch

Als ik de zeer korte omschrijving lees op de fles en ik lees hier op het forum kan er toch best wel wat mis gaan, iemand voor mij een goede omschrijving?

Ik ben niet lui om te zoeken maar ik lees best veel verschillen en ik moet het nog voor het eerst gaan gebruiken

alvast bedankt

"Scooby Doo is less confusing than you"
RogierV12
#36 Gepost : dinsdag 10 mei 2011 19:27:44

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Als je een beetje bang bent voor aantasting van je remklauw gewoon een beetje secuur vernevelen of gewoon je wiel eraf halen natuurlijk.
Ik heb zelf totaal geen problemen ondervonden met het gebruik en velen met mij denk ik.
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
mk-us
#37 Gepost : dinsdag 10 mei 2011 19:32:02
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

@martin78: waarom verwijder je dan niet gewoon even de velg en maak hem dan met ironx schoon.
Het is mijns inzien niet nodig om elke keer dit prodcut te gebruiken; gewoon sopje en om de zoveel tijd een velgenreiniger doet het werk ook voor je.
Mocht de velg ( of de lak ) zo ernstig vervuild zijn dan kan je periodiek er voor kiezen om het hiermee te kuizen.
Het is en blijft, zover ik tot op heden heb gelezen en gezien, een geweldig product: ga op zeker en haal ze er stuk voor stuk af en hoppaaaa weer een blije detailer

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
martin78
#38 Gepost : dinsdag 10 mei 2011 20:16:28

@rogier&MK-us: bedankt voor de tip ik zal binnenkort de velgen eraf halen zodat ik voor mijn gevoel niks verkeert kan doen great

De velgen lijken voor het oog mooi zwart, maar van dichtbij zie je het rode remstof er echt duidelijk op zitten....
Ik wil dit voor het eerst eens gaan behandelen met Iron-X zodat het laatste vuil er ook echt eens af gaat

"Scooby Doo is less confusing than you"
Melvivio
#39 Gepost : donderdag 26 mei 2011 1:46:27

Vanavond Iron-X al gebruikt op de set velgen die ik boven had liggen. Dit zijn 31jaar oude velgen en hebben zeker 25jaar dienst gedaan.

Ze zijn zeer mooi terug gekomen.. Al zijn de beschadigingen nu wel extra goed te zien. Maar ik ben zeer blij met het product&resultaat!

De voorvelg mag misschien nog een keer.

Erg fijn product!
~.:Fantastico A.B. Nero 901 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
SLK
#40 Gepost : donderdag 26 mei 2011 9:33:34

Dit weekend heb ik ook mijn wintervelgen schoongemaakt. Eerst met de velgenborstel en Billberry Pro velgenreiniger, daarna met Tar & Glue remover de teerspetters eraf en daarna met IronX. Tot slot behandeld met WheelWax. Velgen weer mooi schoon de opslag in.

Ik kan slechts één "nadeel" van IronX bedenken: de plakloodjes slaan groen uit weetniet
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's <12
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire