|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-3-2011 Locatie: Gent
|
Iemand enig idee hoe ze dit doen? Mijn wagen zit momenteel binnen bij de carrossier maar ik heb nogal schrik voor schades aan het interieur en dergelijke meer...
De blutsen worden uitgelepeld....
Kan iemand mij deze techniek eens uitleggen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Met een onderstaande set:  Gaan ze op deze manier achter het betreffende gedeukte paneel:  en drukken ze de deukjes eruit. snappie? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Oke dat is inderdaad een duidelijke uitleg!
Kijken ze wel een beetje uit voor de raamrubbers en dergelijke in ere te houden? Ik stel mij hier tal van rampscenario's voor vandaar...
Groeten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Tja, daar kan ik dan weer geen antwoord op geven. Dat is natuurlijk ook erg afhankelijk van de individuele uitdeuker. Maareh...wat let je om van tevoren daar afspraken over te maken of zelfs ff foto's te schieten van je wagen? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Over het algemeen weten deze heren precies wat ze doen en hoe ze bij bepaalde plekjes moeten komen. Heb het ook gezien bij het uitduiken van de Calibra, echt super mooi werk om te zien. Zou me er niet teveel zorgen over maken  www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
D-J schreef:Maareh...wat let je om van tevoren daar afspraken over te maken of zelfs ff foto's te schieten van je wagen? De wagen is bij de carrossier sinds gisteren maar ik ben vergeten vragen hoe ze te werk gaan... Natuurlijk heb ik gezien dat er bepaalde technieken bestaan maar de meest voorkomende is "uitlepelen" vandaar dat ik even wou weten hoe ze dit juist doen en of ze rekening houden met de wagen zelf. Groeten
|
|
|
|
Juffer1 schreef:Over het algemeen weten deze heren precies wat ze doen en hoe ze bij bepaalde plekjes moeten komen. Heb het ook gezien bij het uitduiken van de Calibra, echt super mooi werk om te zien. Zou me er niet teveel zorgen over maken  Het is bij een schadebedrijf met een hele grote naam dus ik veronderstel dan wel dat ze hun werk goed doen. Ik ben wel al wat meer gerustgesteld. Natuurlijk weet ik ook dat ze er aan werken maar ik ben een freak op gebied van krasjes/schade dus wil ik ook niet dat er iets aan komt. Groeten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: Omg eindhoven
|
bij ons op het bedrijf gaan we er altijd zorgvuldig mee om en hebben we een speciaale plaat, die het raam rubber moet beschermen. dus ook die blijven netjes en alles andere bedrijven die ik ken die dat doen. werken altijd erg netjes! dus niks om je zorgen om te maken  The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2010
|
Thijs schreef:bij ons op het bedrijf gaan we er altijd zorgvuldig mee om en hebben we een speciaale plaat, die het raam rubber moet beschermen. dus ook die blijven netjes
en alles andere bedrijven die ik ken die dat doen. werken altijd erg netjes!
dus niks om je zorgen om te maken Wat zijn ongeveer de kosten om bijv een deukje te laten doen, misschien leuk om via het Carclean.nl forum wat mensen bij elkaar te brengen die dat ook willen om zo een leuke prijs te krijgen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-3-2011 Locatie: Hengelo
|
Nu weet ik niet of meer bedrijven dit doen, maar het bedrijf waar mijn vader voorbewerker/spuiter is had onlangs een zaterdag waar ze gratis kleine deukjes verhielpen. Zelf zou ik niet weten waar de grens lag maar wellicht is dit iets om in de gaten te houden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-10-2010 Locatie: NH
|
De Audi, VW, Seat en skoda dealer omgeving Alkmaar heeft het wel vaker. meestal voor 1 bepaald merk. soms €25,00 soms gratis. groeten toine
|
|
|
|
Ik heb de polo terug!
Nu zit ik met het volgende, waar de deukjes zaten op de deuren zie je dat ze er zijn uitgehaald... Is dit normaal dat het enigszins zichtbaar blijft dat er een deukje heeft gezeten? Op de motorkap zie je totaal niets en rechtsachter ook niet.
Het deukje links zit net in een boog en rechts ook...
Het valt niet op maar als je goed kijkt ( door de knieën en in een schuine hoek ) zie je het wel... En ook als ik in de spiegel kijk
Groeten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Tja... Ik denk dat die jongen zijn best heeft gedaan om het zo mooi mogelijk af te leveren. Maar niet alles is natuurlijk uit te deuken zonder te plamuren en te spuiten... Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Aficior schreef:Tja... Ik denk dat die jongen zijn best heeft gedaan om het zo mooi mogelijk af te leveren. Maar niet alles is natuurlijk uit te deuken zonder te plamuren en te spuiten... Gaat om deukjes van 1cm-1cm ik ben alleszins tevreden. Het is duidelijk dat er geen deukjes meer inzitten en dat was de bedoeling. Was enkel een vraagje ter bevestiging
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,268 seconden.