|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Swirl en hologramvrij polijsten is vanaf nu kinderspel! Carclean.nl is de eerste in Europa die de 220 volt uitvoering van de Buff Pro mag gaan voeren en daar zijn we trots op! Gisteren is de zending op Schiphol aangekomen en morgen verwachten wij de machine voorradig. Buff Pro schreef:No Swirl Marks or Holograms Axial motion of the pad eliminates circular micro-marring leaving a professional swirl-free shine every time.
Reduces Labor Up to a 50% improvement in efficiency making every job fast and effective saving time and money.
Ease of Use / Peace of Mind High speed adjustable operation giving you the heat and friction you want without the required training to master.
Dual Pistol Grip Handles Ergonomically designed hand grips minimizing awkward wrist positioning and hand fatigue. Minimizes Mess and Splatter Cylindrical pad keeps compounds under the buffer reducing the use of chemicals and minimizing the need to mask.
Pads Stay Cleaner Longer Centrifugal force keeps polish on the outside of the pad so it won’t load up with compound like traditional orbiters.
Multiple Pad Options Available pads include options for Cutting, Polishing, Finishing and even Sanding.
Industrial Grade Motor An electrically operated motor, heat treated precision-cut gears, and a variable speed locking trigger. Great for mobile situations or shops. De adviesverkoopprijs wordt € 325,- en zal voor de eerste 10 stuks aangeboden worden voor de aanbiedingsprijs van € 275,-. De eerste 10 machines kunnen op basis van inschrijving worden gereserveerd op ons forum, dus heb je interesse, meld je hieronder aan: 1) I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Klinkt goed , Wordt weer iets wat aan m`n collectie wordt toegevoegd ( ware het niet dat het morgen een leuke dag is ) Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-9-2010 Locatie: Breda, Roosendaal e.o.
|
Wat een groot ding joh! Heb de site bezocht en wat filmpjes gekeken, ziet er keihandig en makkelijk uit. Ben benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen van de Buff Pro Maar... Morgen...01-04?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2011 Locatie: Lelystad
|
Op de filmpjes ziet het er goed uit. Voor de hobbyist misschien wat aan de dure kant maar ik kan het ook verkeerd hebben. Handig ding als het echt zo werkt als in de filmpjes.! Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-10-2010 Locatie: NH
|
gaat zeker morgen in de verkoop? groeten toine
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Huh @ tim. Toen ik afgelopen visit @ Carclean.nl vroeg of jullie al een sample hadden van de polijstborstelaar hoorde ik nee / gegniffel
|
|
|
|
Voordeel van de twijfel gegeven! En de eerste testresultaten waren toch veelbelovend. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Namens een maat van me, Alva, wil ik er wel een bemachtigen. Hij had zijn bril verloren, vandaar dat ik het mag doen. --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
hoe de wind toch van richting kan veranderen. mij lijkt her nog steeds niks. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Nee niet echt wat voor mij, mijn auto heeft iets teveel rondingen voor dit apparaat  Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Hm,wil ik dit toestel of niet? Ik twijfel nog.......ik ga er eens een nachtje over slapen........... Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Tim schreef:En de eerste testresultaten waren toch veelbelovend. Dan kom maar eens op met de testresultaten,vooral op het dak en de motorkap ben ik heel nieuwsgierig naar. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Hij is leuk............ Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
|
We hebben op dit moment 4 aanmeldingen voor deze machine. Binnenkort bieden we ook een machine ter test aan. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Ik wacht de test af , ik bedoel een mooie review.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Vind het op zich best iets voor marineclean.nl Fijn voor de boot (maar Soepergrover heeft geen boot)
|
|
|
|
Daar zal hij zeker primair voor worden ingezet! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Ik wil er wel een. Voor op de plee,automatische pleepapierafroller Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-9-2010 Locatie: Sweetlake City
|
of om de schoenen te polishen << Ben niet gek ik ben een vliegtuig, als je me niet gelooft dan stap je maar uit. >>
|
|
|
|
Laten we wel een beetje serieus blijven en dit product een kans geven! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Iets een kans geven is altijd goed, maar ik vind het een beetje oncomfortabel er uitzien, maar wie ben ik.
Ik ben benieuwd naar de testfase.
|
|
|
|
Dennis komt als eerste met een videoreview! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Dat wordt niks in combinatie met mij
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Prima vervanging voor sleutels en schuursponsjes .... En daarna weer lekker DAPpen Hans Edit; sorry Tim, ik wacht op het filmpje The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2010 Locatie: Rotterdam e.o.
|
Zooww… dat filmpje maakt me aan het twijfelen.... Direct al aan het begin: “you know in my forty years in the car appearance industry, I have to tell you that the buff pro is the most innovative and revolutionary technology that I’ve ever encountered”.... Enneh…het doet het werk in de helft van de tijd in vergelijk met een rotary volgens het filmpje... dus als ik er twee bestel.... wat tie wraps.... et voila... kwart van de tijd… nu alleen nog even een bijbehorend vliegtuig, schip of 'n grote Tabbert kopen....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Ahh gelukkig je kunt er ook je vliegtuig mee doen. Hou je de straat morgen svp vrij Tim? Dan kom ik morgen even met de plane langs. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Yes eindelijk, zat er al zo lang op te wachten Ik sla vanavond mijn tent op voor de deur zodat ik morgenochtend de eerste ben die hem heeft Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Mijn vader zegt altijd....jongen jouw handen maken kapot wat je ogen zien..... Na het aanschouwen van dit filmpje ben ik bang dat ik hem gelijk moet gaan geven
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-3-2010 Locatie: Den Burg
|
Mijn eerste indruk is dat het wel iets moois kan zijn voor grote opervlakken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2010 Locatie: Terneuzen
|
Beetje een Mike & Jim machine.... Maar je weet maar nooit. Zonder wrijving Geen glans
Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Eindelijk een polijstmachine die geschikt is voor mijn privé-jet... BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
En dadelijk werkt het echt overtuigend , en dan wil iedereen aan de Buff Pro.
|
|
|
|
Guest
|