|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
En dan ook al die halve zachte forumleden hier de grap om zeep helpen door 1 april in het topic te plaatsen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Vond mezelf al half zacht,.blij dat jij dit nu bevestigd. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Tim schreef:En dan ook al die halve zachte forumleden hier de grap om zeep helpen door 1 april in het topic te plaatsen. dan krijg ik toch wel een medaille voor de meest subtiele aanwijzing??? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
 I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Tim schreef:En dan ook al die halve zachte forumleden hier de grap om zeep helpen door 1 april in het topic te plaatsen. Tja dan moest je toch met iets minder doorzichtig komen hoor
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2010 Locatie: Terneuzen
|
Tim schreef:En dan ook al die halve zachte forumleden hier de grap om zeep helpen door 1 april in het topic te plaatsen. Haha ook ik was half-zacht.... M'n zinnetje over 1 april was uit een eerdere post verwijderd, dat zei natuurlijk genoeg. Maar leuk bedacht iig Zonder wrijving Geen glans
Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Nou lekker is dat hoor, lag ik vanochtend voor de deur te slapen in de tent en dan krijg je dit te horen. Ik koop nooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiit meer wat bij Carclean.nl zeg Had ik me enorm verheugd erop, zou ik dan de eerste zijn met een review maar nee hoor. Heel mijn droom in duigen dankzij een Posche Cayenne, ik kan wel  Nee mijn detailinghart is  , de liefde is voorbij Adieu, vaarwel, auf wiedersehen, de mazzel, de groeten, goodbye Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Lap, is was al aan het sparen.. Heb ik nu hiervoor vandaag 2 boterhammen minder gegeten..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Maar kan ik ondanks dat het een zogenaamde grap is er 1 reserveren? 1)Bart groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Vanmiddag wilde het vliegtuig ook al niet starten De Buff Pro niet in het Carclean.nl assortiment Ik heb ook altijd pech Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
 Deze was best grappig , gelukkig had ik het op tijd door . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-10-2008 Locatie: Monster
|
Tim schreef:En dan ook al die halve zachte forumleden ............. Ohh, dus dat vind jij ook.
|
|
|
|
 I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Heel eerlijk hadden jullie me goed liggen. Was totaal in mee gegaan, niets door (eigenlijk ook te druk om een volledig vrije denkruimte te hebben). Maar zeer leuk jongens   Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Ben er volledig en met open ogen ingetrapt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Even serieus,telt deze aktie nog? Moet een boot van 16m1 gaan doen. Dan komt de Buff Pro uitstekend van pas. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Welke actie? Die van 23 dagen geleden? Die is helaas voorbij, alle machines zijn verkocht en waarschijnlijk zal er geen nieuwe voorraad komen. Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
bartr123 schreef:Moet een boot van 16m1 gaan doen. Huh?? Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Weinig huh aan 16m1 staat voor 16 strekkende meter. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Bart, als ik de Buff Pro ooit binnen krijg, mag je 'm gewoon van mij lenen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
bartr123 schreef:Even serieus,telt deze aktie nog? Moet een boot van 16m1 gaan doen. Dan komt de Buff Pro uitstekend van pas. wel 16m1 PER KANT toch..?  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Surfingwizzkid schreef:Welke actie? Die van 23 dagen geleden? Die is helaas voorbij, alle machines zijn verkocht en waarschijnlijk zal er geen nieuwe voorraad komen. Correct, vanwege succes is deze actie gesloten. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|