• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe bericht plaatsen

Paultjuh

Detailing addict
16 mei 2008
579
62
Valt me weleens op dat de mensen hier zo behulpzaam zijn dat er soms op een vraag 3 antwoorden komen in een hele korte tijd.
Ik zelf druk op nieuwe berichten sinds, open alles in een nieuw tabblad en druk dan op alles gelezen.
Maar gebeurd nog weleens dat ik na 5 minuten pas bij de laatste ben en dan een reactie geef, maar dan heeft er iemand anders ook alweer gereageert.
Ik weet niet meer op welk forum het was, maar ik heb weleens gehad dat er dan een melding in beeld komt, in de tussentijd is er alweer een reactie geplaatst, bericht toch plaatsen of annuleren. Dan krijg je de reacties tezien die er in de tussentijd alweer zijn geplaatst. Vond ik altijd wel makkelijk, weet niet of dat hier ook mogelijk is?
 
Klopt dat is bij S-O erg handig maar ik weet niet of het met deze forum software mogelijk is.