• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota Corolla 2.0

1:20 hb ik nog nooit gehaald maar ik let ook bekennen dat ik bv op de rijksweg altijd wel harder rij als 100 zeg maar…
IMG_5302.jpeg


Het is nog steeds niet mijn ambitie om “de zuinigste” te zijn maar toch geinig om een keer te zien …
 
De auto heeft pas een beurt gehad en terwijl sommige dealers 5w30 erin doen moet er officieel 0w16 in dus maar specifiek gevraagd. Toyota heeft dat niet voor niets bedacht lijkt mij en hij schijnt er iets zuiniger van te gaan lopen.
Idd bij wat hogere buitentemperaturen gaat ie een stuk zuiniger sturen.
Morgen krijgt ie nieuwe raamrubbers en wil die denk ik gaan onderhouden met Nanolex tire&rubber.
Nanolex Rejuvinate nu wel op de Prius aangebracht en ben op zich positief voor nu maar op de Corolla kies ik voor nu voor een dressing wat wat minder permanent is.
 
Bekijk bijlage 161863
Hier een klein stukje geprobeerd om het “vale” wat op te knappen.
Ik heb pre wow cleaner gebruikt icm een melamine sponsje van Scholl ,ben normaal geen fan van melanine sponsjes maar het bood nu uitkomst.
@Cordoba ,ik heb wel geprobeerd om ze netjes te houden maar even buiten het feit dat in in mijn detail carrière nog niet echt een product heb gevonden waar ik 100% tevreden over ben. Uiteindelijk is verbetering wel mogelijk maar ben ik niet tevreden en daar ze nu onder garantie vervangen kunnen worden heb ik besloten om daar gebruik van te maken.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Het dak is rood omdat daar of niet te meten was of vanwege mijn glazen dak.
Kofferbak = kunststof
Motorruim = dun gespoten
Hieronder nog wat metingen :
IMG_0528.png

IMG_0529.png


IMG_0530.png

IMG_0531.png
IMG_0532.png
 
Ik was een beetje sceptisch op voorhand maar ik vind em ook wel geinig ,
-Valt goed stabiel te plaatsen.
-Jijbepaald na plaatsing wanneer je de meting opslaat.
-Rapport valt nadien te bewerken ,je kan een meetpunt overdoen of het rapport aanvullen met notities.
-Ik polijst ook de ruitenwissers dus die meting kan ik bij notities opslaan.
-Voelt kwalitatief goed aan.
-Je kan kiezen voor een rapport of een losse meting
-met je vin nummer kun je het plaatje van de auto opnemen in je rapport das een leuk extraatje.
-valt stabiel te plaatsen.

Wat ik jammer vind is (kleine puntjes en geen dealbreakers).
-had ook een schermpje op het apparaatje gemaakt denk ik dan.
-aan/uit knopje voelt kwalitatief aan maar moet je stevig indrukken en dan denk ik waarom?

Overall vind ik em echt een aanwinst en tenzijner tijd zal ik mijn andere 2 lakdiktemeters te koop aan gaan bieden.
(Men kan bij intresse evt een pb sturen)