• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente inhoud door Mik

  1. M

    The Italian Job

    Nice job. However i have one remark. It would be safer to tape off the edges during polishing. It takes time to do it but you can't damage the edged.
  2. M

    Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

    Iedereen die een medaille gekregen heeft, van harte !!!:-)^
  3. M

    El Leon: New Wheels!

    Mooi schoeisel voor de Leon.
  4. M

    mijn astra G station 1.6 '00 (nieuwe updates...)

    Ziet er goed uit! Ik heb nog geen ervaring met spoorverbreders maar ik vraag me wel altijd af of het je wiellagers niet nadelig beinvloed.
  5. M

    Hallo,...ik ben Wheebo met zijn Dodge Stealth R/T Twinturbo (extreme project!)

    Welkom Michel. Weer een indo erbij. :party
  6. M

    UPDATE 29-4! Fuzion,Ibrido,Zymol Titanium,Atlantique,DGPS, Bouncer's 22, SN HYbrid , colli 915

    In mijn ogen is het afhankelijk van de eisen en wensen van de eigenaar van de auto. Wij als detailers vinden het vaak niet zo'n probleem om iedere 4 a 8 weken een nieuwe wax erop te leggen. Voor ons is het een manier van ontspannen en altijd leuk om een ander wax uit te proberen. Maar er zijn...
  7. M

    UPDATE 29-4! Fuzion,Ibrido,Zymol Titanium,Atlantique,DGPS, Bouncer's 22, SN HYbrid , colli 915

    Mooie test Rogier. :-)^ De Wolfgang DGPS en de Fuzion lijken inderdaad wat achter te liggen wat betreft sheeting. Wat ik persoonlijk belangrijker vind, is hoe het zit met de duurzaamheid. Volgens de grote test op DW zal van de "" oud gedienden" de DGPS en de 915 lang moeten blijven zitten. Ben...
  8. M

    Rotary: Flex of andere?

    De specificaties in de handleidingen zeggen dat de Flex stiller zou moeten zijn. Flex PE14-150 Sound pressure level Lpa: 80dB Sound power level Lwa: 91 dB Festool Shinex RAP 150 Sound pressure level Lpa: 81dB Sound power level Lwa: 92dB
  9. M

    Kleurverschil nieuw dashboard

    Je nieuwe dashboard is van een latere fabrikage datum als de klep. Dat wil dus zeggen dat deze een iets andere samenstelling van granulaat zal hebben dan de klep. En om de kleur van het eindproduct te handhaven is een moeilijk proces. Daarnaast is de kans groot dat het dashboard uit Zweden komt...
  10. M

    Machinepads en restproduct

    Wassen met een druppeltje dreft. Vervolgens met de dap het vocht uit de pad slingeren in een emmer. Of gewoon buiten bij de auto van de buren die je niet mag.:-" Daarna laten drogen op een rekje met de velcro naar boven.
  11. M

    UPDATE!!!!! Na netjes afbouwen en waxen met de DAP500 zie ik nog steeds hologrammen. Wat nu?

    Als je het mij vraagt heeft het lui zijn en jou de das om gedaan. Verdiep je ook meer in de pads en hun functie. Oranje (light cutting) op final is volgens mij al foute bingo. Licht groen (light polishing) voor de wax is volgens mij ook geen geslaagde combi.
  12. M

    Polo 6N2 1.4 TDI 100 pk

    Zodat we weten wat voor blok erin ligt. Alleen van de tdi zijn 5 a 6 verschillende in vermogen. En dan hebben we nog niet gekeken naar de motorcodes. ;-)
  13. M

    Audi TT 1,8 turbo (180 pk) MY 1999 - By Mik

    Eigenlijk alleen bij de eerste 2-3 hits geloof ik. Daarna heb ik in de rijrichting van de auto gewerkt.
  14. M

    Audi TT 1,8 turbo (180 pk) MY 1999 - By Mik

    Poeh... Lang. Heb het met korrel 2000, 2500 en 3000 geschuurd. Weet niet meer precies hoe lang maar enkele uren heb ik er wel aan besteed.
  15. M

    Audi TT 1,8 turbo (180 pk) MY 1999 - By Mik

    De verklaring is makkelijk. De motorkap van de TT was flink overgespoten en had ook aanzienlijk meer sinaasappelhuid dan de orginele lak op rest van de auto. Op de orginele gespoten delen had ik ook minder speelruimte wat ik goed merkte tijdens het schuren van de krassen.