• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goede kleiset

Zelfde kleur als de meguiars wit/beige achtig. de meguiars clay ligt al 5jaar ongebruikt in de kast dus weet niet welke het is. Zacht is hij in ieder geval.

Het gaat om de monello Dolce Verde clay
 
Afgelopen weekend de auto nog gekleid met de Monello klei. In het begin een beetje hard. Maar na paar minuutjes aan de gang te zijn is die heel flexibel en ervaar ik er geen problemen mee. Ook heb ik geen marring met deze klei.
 
Ik heb Poorboys World Poly Elastic Clay voor gewone vervuiling weg te halen, maar bij verwaarloosde auto's haal ik de Meguiars' Aggressive Detailing Clay boven (die is roze, maar vind ik nu niet meer terug op de Carclean shop) Gaat ook allemaal lang mee die klei kits, dus naar budget zou ik niet meteen kijken. Die laatste geeft wel wat marring!