• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polieren Hulp

pol121

Detailing rookie
16 nov 2015
16
2
Hallo,

- Bestaat er een toestel of een techniek voor te zien hoe dik de lak/verf nog is ,
dat de auto nog polierbaar is.

- Ik werk momenteel met een FLEX electronics 1200Watt
(na elk werk, vol met draaischijven en kringen en onzuivere lak)

- Ik zou te werk gaan met
https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP900_V3_Raffini_Starterskit_Power_Pack_102775

-Mijn vraag is nu : Ik woon in België tussen brugge en gent, is er iemand met veel ervaring op het gebied van polieren die eens zou kunnen langskomen met betaling voor de juiste techniek uitteleggen

Alvast bedankt!
 
Hallo pol121, om de dikte van je lak te meten heb je een lakdiktemeter nodig. Dit is een vrij prijzig toestel en mijn inziens pas echt interessant om te kopen wanneer je plant om meedere auto's te gaan detailen. Indien dit niet het geval zal zijn kan je eens informeren bij forumleden die in de buurt wonen.

De FLEX is een rotary machine wat betekent dat je toch enige ervaring dient te hebben om geen kringen en andere schade toe te brengen aan je lak. Volgens de beschrijving van hoe je lak er momenteel uitziet is het helaas mis gegaan. De keuze om dan ook de DAP900V3 aan te schaffen is een zeer goede beslissing en aankoop, met de DAP kan je namelijk op een veilige manier je lak gaan polieren en corrigeren. En wie weet is er wel een detailer hier, die bij u in de buurt woont om je verder op weg te helpen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo pol121, om de dikte van je lak te meten heb je een lakdiktemeter nodig. Dit is een vrij prijzig toestel en mijn inziens pas echt interessant om te kopen wanneer je plant om meedere auto's te gaan detailen. Indien dit niet het geval zal zijn kan je eens informeren bij forumleden die in de buurt wonen.

De FLEX is een rotary machine wat betekent dat je toch enige ervaring dient te hebben om geen kringen en andere schade toe te brengen aan je lak. Volgens de beschrijving van hoe je lak er momenteel uitziet is het helaas mis gegaan. De keuze om dan ook de DAP900V3 aan te schaffen is een zeer goede beslissing en aankoop, met de DAP kan je namelijk op een veilige manier je lak gaan polieren en corrigeren. En wie weet is er wel een detailer hier, die bij u in de buurt woont om je verder op weg te helpen.

bedankt voor je reactie,
Omdit ik zeker meerdere auto's wil polieren ,
zal ik deze lakdiktemeter toch best wel aanschaffen.

En ik hoop inderdaad dat er iemand van deze forum dicht in mijn buurt woont die mij meer informatie kan geven

mvg
 
Om meteen met een flex te beginnen vind ik wel een beetje link zonder ervaring.
Ik zou eens beginnen met een dap.
En zoals je het zelf al beschrijft ben ik bang dat het mis gegaan is..
Misschien iemand in de buurt die je op weg wil helpen?
We hebben meerdere Forum leden uit België.
 
Om meteen met een flex te beginnen vind ik wel een beetje link zonder ervaring.
Ik zou eens beginnen met een dap.
En zoals je het zelf al beschrijft ben ik bang dat het mis gegaan is..
Misschien iemand in de buurt die je op weg wil helpen?
We hebben meerdere Forum leden uit België.
Jah inderdaad,
en jah hoop dat er iemand in mijn buurt mij op weg zou kunnen helpen