• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full detail - BMW E46 330i Touring Cosmosschwarz

Ik plak lijsten altijd af. Stel dat je er per ongeluk met de zijkant van je pad tegenaan komt terwijl je met je machine aan het polijsten bent. Dan trek je er krassen in.
Persoonlijk ben ik meer voor het gecontroleerd en geconcentreerd bewerken van lijsten.
 
  • Leuk
Reactions: Emi en Altos
Ik had nog met een vriend van Brian erover gehad wat het goed doet op zwarte BMW's, en dat was deze: Angelwax Dark Angel. Ik zal wel even een foto naar je appen wat het resultaat was bij Brian (kan niet op FB op het werk, anders had ik het hier gepost natuurlijk), en dat was gewoon een simpel waxje niet eens gepolijst.

Overigens hou ik Jos dat weekend wel aan het werk met toezicht houden op de BBQ en bier aangeven. :p Wellicht geeft je dat een fijner gevoel als je aan zijn auto werkt.
 
Laatst bewerkt:
Foto's staan al een aantal dagen hier:
https://forum.Carclean.com/threads/bmw-e46-330i-touring-cosmosschwarz.17638/
 
  • Leuk
Reactions: Arnoe46