• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stap, stap, stappenplan van MOI

Enkele overzichten om jullie te helpen bij de keuze van de producten.

Pre-Wash
Pre-Wash.jpg
Shampoo :
Shampoo.jpg
Iron Remover :
Iron Remover.jpg
All Purpose Cleaner :
All Purpose Cleaner.jpg
Tar Remover :
Tar Remover.jpg
Clay Lube :
Clay Lube.jpg
Clay Bar :
Clay Bar.jpg
Polish :
Polish.jpg
Glaze :
Glaze.jpg
Wax :
Wax.jpg
All-in One Polish :
All-in One.jpg
Dressing :
Dressing.jpg
Glass Cleaner :
Glass Cleaner.jpg
Glass Polish :
Glass Polish.jpg
Glass Sealant :
Glass Sealant.jpg
 

Bijlagen

  • Glass Cleaner Polish Sealant.jpg
    Glass Cleaner Polish Sealant.jpg
    293,5 KB · Weergaven: 247
Hahah goeie post! Staan leuke dingen tussen. Interieur is voor mijn auto nog niet nodig, maar exterieur kan ik nog wel iets van opsteken. :D
 
@Istnogferarie ik begin me na het zien van jouw overzichten wel zorgen te maken. Ziet jouw vrouw je nog wel eens zonder dat je bezig bent met het wassen/stappenplan/kostenplaatje berekenen voor het forum? :)

Bedankt voor het overzicht! Hebben wij allen wat aan!!
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Dat ziet er idd erg goed uit. Bijzonder hoge glansgraad. En zo te zien meer dan anders.
Is dat nu alleen het meer-effect van de red mist? Of heb je stiekem nog wat gedaan?
 
Dat ziet er idd erg goed uit. Bijzonder hoge glansgraad. En zo te zien meer dan anders.
Is dat nu alleen het meer-effect van de red mist? Of heb je stiekem nog wat gedaan?

Nee niks bijzonders.

9 juli in de LP+ met Blue Velvet gezet. Dit keer gewassen met BtbM en daarna de Red Mist erover.
Dit goedje is echt shiny :cool::cool::cool:
 
Ik heb het artikel gelezen, leuk om te weten.

Vraag me af of het wat uitmaakt qua hechting van bijvoorbeeld een wax als je zo'n product gebruikt. Een detailspray als Spray&Wipe bevat bijvoorbeeld veel minder, Last Touch weer meer.