• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

EJ2NH503P - De collectie

Ja dat is heel dom, ik zou zelf ook heel graag een vitrine willen. Dan wil ik ook meer spul hebben dat waard is voor een vitrine.

Gelukkig woon ik nog thuis en laten mijn ouders dat niet toe :D.
 
Ik woon ook nog thuis, maar heb 80% van de garage gewoon geclaimd... Als mijn ouders een schone auto willen moeten ze dat er maar bij nemen...
 
Onlangs een zeer belangrijk probleem opgelost! Tot nu toe stond de detail collectie zo:

image_zpskxo3cxn3.jpe


Het mag duidelijk zijn dat dat een probleem was. Allereerst presenteerde het niet lekker zo, maar belangrijker nog het rekje was tot de nok toe vol. Dat zou betekenen dat ik zou moeten stoppen met productjes bestellen...

Gelukkig bracht de lokale bouwmarkt de redding. Links het oude rekje uit bovenstaande foto, midden en rechts de nieuwe...

image_zpsk1z9ds2u.jpe


Een hele verbetering dacht ik zo... Nu zorgen dat we dit gevuld gaan krijgen!
 
  • Leuk
Reactions: ArnoldG en Tommy86
Vandaag weer een leuke aanvulling besteld. Dat rek moet tenslotte wel vol natuurlijk...

-Mothers Wax - Detail Brushes 2st.
-Mothers Wax - Tire Brush
-Poorboys - Pro Polish
-Meguiar's M105
-Meguiar's M205
-Carclean - Interieur borstel paardenhaar
-Carclean - Maatbeker 30ml
-Valet Pro - Velgenkwast 25mm
-Nanolex - Grey thin cutting pad 5pack
-Nanolex - Dark blue finishing pad 5pack
-Rupes - White finishing pad 3"
-Rupes - White finishing pad 5"
-Autofinesse - Pro mixing bottles 1000ml (3x)
-Monello - Non Ferro navulling
-Gyeon - Q2M Cure (cadeau van CC)
-Dodo Juice - Lime Prime
-Dodo Juice - Supernatural Micro Prime
-Dodo Juice - Supernatural Carnauba Glaze
-Dodo Juice - Supernatural Leather Cleaner
-Dodo Juice - Supernatural Leather Sealant
 
Ik ben heel benieuwd naar de Mothers Wax - Tire Brush, heb al meerdere malen getwijfeld deze mee te nemen met de bestelling.

Ik heb namelijk zwarte velgen, ben daardoor bang dat als ik met deze (harde)borstel aan de gang ga ik krasjes op de velg veroorzaak. Ik hoor graag wat jij er van vindt!
 
Dat is weer een hele lijst met prima producten.
Dus nu ga je weer een lijstje maken voor zaterdag?

Nee, dit is het lijstje voor aanstaande Zaterdag... Moet wel een nieuw lijstje maken voor de SSS. Staat tot nu toe alleen een Rupes Nano op eigenlijk.
 
Ja, dat gooit een beetje roet in het eten... Ik wil eerst nog wel eens zien wat Carclean met de prijzen gaat doen. Als ze de 15 of 20% verhoging echt doorzetten verkopen ze waarschijnlijk helaas geen enkele Rupes machine meer...
 
Inderdaad auw bankrekening, maar krijg meer en meer aanvragen voor betaalde klusjes. Met die Nano kan ik gewoon een beter resultaat neerzetten en misschien hier en daar ook nog wel wat tijd besparen, dus zal zich wel terugbetalen...

Daarbij lonkte dat ding al sinds de introductie naar me. Ik vind het zo'n mooi stukje gereedschap!
 
Ja dat kriebelt vaak, ik weet het.
Van die aankoop ga je ook heel veel plezier beleven.

Zo wil ik eigenlijk al de hele tijd een LHR75 mini hebben voor de lastigere plekjes.
De dap900 voldoet tot nu toe prima voor de rest.
 
Die 75 is ook echt een geniaal ding. Daar heb ik misschien wel meer plezier van dan van de BF15. Die 75 werkt zoooo lekker. Ik doe daar soms echt halve auto's mee.
 
  • Leuk
Reactions: Xsara Coupe
Helemaal mee eens... Ik gebruik de mini ook verschrikkelijk veel :)

Jaloers op de ibrid! Maar ik vind het tich iets te gek voor iemand die bijna alleen z'n eigen auto's doet!

Als je meer auto's van andere doet is het tich best te verantwoorden ;)