• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Luchtverfrisser.

Ferdy

Detailing guru
Tester of Bling
24 jan 2016
2.079
178
Bocholtz
Niet echt een heel belangrijk item, maar ik vind het leuk om verschillende lichtverfrissers uit te proberen voor aan de binnenspiegel.

Ik wissel op dit moment ongeveer één keer per maand van verfrisser, krijg elke keer weer complimentjes dat de auto lekker ruikt, haha.:poop:

Nu vroeg ik mij af of er nog meer mensen zijn die ook deze luchtverfrissers gebruiken.
Welke is jullie favoriet?

Op dit moment is dit mijn favoriet;
102977.jpg
 
Deze heeft mijn vriendin in beslag genomen:)
Ruikt idd erg goed en niet al te overheersend.
Ik gebruik zelf de "BMW Natural Air car air freshener". De navullingen zijn niet al te duur en 1 navulling doet ongeveer 3 maanden zijn werk.
Sparkling Raindrops is mijn absolute favoriet.
 
Ik gebruik momenteel het flesje white diamond volgens mij van auto finesse. ( als extraatje gekregen )
Deze moet je in de bekleding verstuiven en ruikt zeer goed moet ik zeggen.
 
Ik gebruik de blikjes van California Scents. Doe het heel goed en blijven het ook lang doen.
 
Veel van die hangers ruiken lekker. Vind het altijd zo jammer dat de geur zo snel weg is. Volgens mij als die wat langer op voorraad liggen bij de verkoper, gaat dit ook ten koste van de geur. De geur komt vaak al door de verpakking naar buiten.

Vind de Waxaddict hangers ook lekker ruiken en met leuke text erop. Evenals die Pinup girls van AF.

Mijn favo, sorry maar blijft CG stripper scent
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Toch, als ik ze vaak zelf niet meer ruik. Blijken andere mensen die in mijn auto stappen toch nog wat te ruiken.

Volgens mij wen je er ook aan.

De verstuivers ben ik overigens niet kapot van, die zijn echt maar heel kort aanwezig.

Waxaddict zijn ook inderdaad heerlijk.
 
Ik heb de de born to be mild verstuiver, klassieker uiteraard, maar niet heel lang aanwezig.

Verder de clean cotton van autofinesse, in het begin vrij sterk maar een hemelrijk geur.

Wat zoeter, maar erg lekker, een presentje van waxaddict, cherry cola.
 
Over zoet gesproken: sprayflesje PB cherry of Pina. De mieren willen gelijk meerijden.