• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A3 8P

Bedankt voor de complimenten! Volgende project wordt een mooie winterset uitzoeken. Ik ben wel van plan op lichtmetaal te gaan rijden in de wintermaanden. Persoonlijk vind ik de originele S-line velgen van het 8V model erg mooi staan, echter kostentechnisch vind ik 18" winterbanden (225/40R18) toch wel erg prijzig!

Vandaag kwam ook de pakketjesman nog even langs met een lang verwachte goodie voor de auto:

200E263E-BD15-4360-A11C-ADAE0894B321_zpsckfrvybm.jpg

Dankzij dit kastje wordt het EINDELIJK mogelijk muziek vanaf je telefoon rechtstreeks naar je RNS-e te streamen. Simpelweg in de AMI klikken en gaan met die banaan! Vind het toch erg jammer dat Audi op dit gebied niet met de tijd mee gaat. In de nieuwe RS4 van mijn oom is streamen ook nog niet mogelijk:oops:
 
  • Leuk
Reactions: Ries en Tommy86
Mooie glans ook trouwens;)

Glans lijkt op de foto beter als in het echt. Heb de auto sinds ik hem heb om eerlijk te zijn alleen nog maar een keer gekleid en voorzien van black hole. (Papa zijn slurpt meer tijd op dan je soms lief is). Voor het mooie zou de auto nog eens volledig gepolijst moeten worden om de swirls te verwijderen. Tevens moet de voorkant echt een keer compleet overgespoten worden doordat er nogal wat steenslag aanwezig is ;)
 
  • Leuk
Reactions: Ries
Glans lijkt op de foto beter als in het echt. Heb de auto sinds ik hem heb om eerlijk te zijn alleen nog maar een keer gekleid en voorzien van black hole. (Papa zijn slurpt meer tijd op dan je soms lief is). Voor het mooie zou de auto nog eens volledig gepolijst moeten worden om de swirls te verwijderen. Tevens moet de voorkant echt een keer compleet overgespoten worden doordat er nogal wat steenslag aanwezig is ;)
Ja dat geloof ik best dat het vader zijn behoorlijk wat tijd opslurpt en ja je kinderen zijn toch belangrijker dan je auto althans als het andersom is dan klopt er ook iets niet haha;) En met gemak komt het slechte weer er weer aan en dan is het netjes houden van je auto toch al een stuk moeilijker en kun je beter wachten met het polijsten tot volgend jaar en/of naar het overspuiten van de voorkant, sla je 2 vliegen in 1 klap:D
 
Ik zag ineens het flesje staan maar je zei het zelf al papa kost meer tijd dan je denkt. Helemaal als je er twee hebt ;)
 
Vandaag weer een leuk pakket binnen gehad. Heb helaas geen tijd gehad om naar de SSS te komen, maar de webshop was ook geopend.

4394C017-5A9E-47EC-887A-789CD82B3464_zpsbagcpd1j.jpg


Ook liggen er een aantal offertes voor de respray van de voorkant van de auto. Dit zal naar verwachting ong november worden:)
 
Zo, weer even wat stof van dit topic afblazen:eyes:

Twee weken geleden heb ik een winterset aangeschaft voor de auto, dit vanwege een bezoekje aan de sneeuw:cool:. Persoonlijk vind ik de velgen niet HEEL erg mooi, maar vond het beter als staal en er zitten zo goed als nieuwe vredestein winterbanden op.

Vorige week zaterdag de wielen schoongemaakt, oude lijm van het plaklood verwijderd, wielen opnieuw uitgebalanceerd en voorzien van een laagje wheelwax, met dit als resultaat.

CF9A52BF-CB06-42CF-B9A5-36EEAAF78C10_zpshecfbc7f.png

Inmiddels zijn we bijna twee weken verder, en ziet de auto er zo uit:oops:


8529DDB0-D80E-4578-9E4E-1101878D8D1F_zps3mgglicc.jpg

Had voor vertrek gelukkig nog wel een set originele pasklare rubber matten aangeschaft, dus m'n velours zomermatjes blijven mooi schoon!

Als het goed is zijn we vrijdag weer terug in Nederland, dan kan ik van het weekend m'n karretje weer lekker vertroetelen;)
 

Bijlagen

  • CF9A52BF-CB06-42CF-B9A5-36EEAAF78C10_zpshecfbc7f.png
    CF9A52BF-CB06-42CF-B9A5-36EEAAF78C10_zpshecfbc7f.png
    966,8 KB · Weergaven: 146
  • 8529DDB0-D80E-4578-9E4E-1101878D8D1F_zps3mgglicc.jpg
    8529DDB0-D80E-4578-9E4E-1101878D8D1F_zps3mgglicc.jpg
    265,2 KB · Weergaven: 156
  • CF9A52BF-CB06-42CF-B9A5-36EEAAF78C10_zpshecfbc7f.png
    CF9A52BF-CB06-42CF-B9A5-36EEAAF78C10_zpshecfbc7f.png
    966,8 KB · Weergaven: 222
  • 8529DDB0-D80E-4578-9E4E-1101878D8D1F_zps3mgglicc.jpg
    8529DDB0-D80E-4578-9E4E-1101878D8D1F_zps3mgglicc.jpg
    265,2 KB · Weergaven: 191
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Inmiddels weer een week in Nederland, auto weer netjes "schoon" gemaakt van binnen en buiten.

Ook nog een mini update gedaan aan de auto;

FF0CF32A-30F8-476B-B09A-E231FFA512FE_zpscsj4pqcj.jpg

Originele led kentekenmodule's met de benodigde kufatec adapter om geen storingen te krijgen in mn display.
 
  • Leuk
Reactions: Ries
Blijft mooi die led kentekenverlichting:cool: Straalt je auto gelijk meer luxe uit, althans dat is mijn mening;)