• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uploaden media in Firefox werkt niet

Tarabass

Detailing chief
13 jul 2016
278
88
44
Elburg
Ik loop tegen het probleem aan dat ik geen foto's kan uploaden. Zowel via de media module als via een forumpost als bijlage. Dit probleem heb ik alleen in Firefox, want in Edge werkt het wel gewoon.

Ik heb al van alles geprobeerd. Extensies uitgeschakeld, flash ingeschakeld, adblocker uitgezet, maar niets werkt.

De foutmelding:

De volgende fout is opgetreden
Er was een probleem bij het uploaden van je bestand.​
 
Ik heb hetzelfde probleem op mijn laptop met Firefox onder Windows 7. Op mijn desktop PC met Windows 10 op het werk werkt het uploaden wel in Firefox. Ik heb op mijn laptop maar Chrome weer geinstalleerd puur voor het uploaden van foto's hier op het forum... :confused:
Helaas zegt de foutmelding verder niet veel.... maar is het niet iets voor een forum-developer?
 
Het is inderdaad een nietszeggende foutmelding. En als web-Developer weet ik hoe lastig dit soort problemen zijn, zeker omdat ze niet consequent fout gaan. Ik zou dit probleem eens bij XenForo neerleggen..