• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Fiesta '15 eindelijk binnen, gelijk aan de slag!

rickvhaar

Detailing trainee
7 sep 2016
21
45
31
Hi allemaal!

Na de afgelopen informatie wat informatie ingewonnen te hebben en mee gelezen te hebben op het forum gisteren eindelijk mijn nieuwe Fiesta opgehaald in Emmen! Was even een uurtje rijden, maar de terugweg was des te leuker!

Om gelijk even goed van start te gaan vandaag de hele auto gedaan en eigen gemaakt met het volgende stappenplan;
De auto was opzich redelijk schoon maar natuurlijk super vet van de showroom was en er zat van voor tot achter aardig wat teer over de auto.

Wassen
Tar-X
Wassen
Iron-X + de velgen direct gedaan
Wassen
Rondje 3M op de polijstmachine (ultra fine was voldoende om de hologrammen eruit te halen)
Wassen
Rondje Collinite 476S

Toen de binnenkant:
Stofzuigen
Leer cleaner
Leer behandeld met was
Stofzuigen
APC over alle panelen

Helaas ben ik vergeten onderweg foto's te maken, maar het eindresultaat mag er zijn denk ik!
Zie bijgevoegde foto's!

Nu mezelf maar eens wat verder gaan verdiepen in het detailen om nog betere resultaten te halen, maar de basis is er!
IMG_1157.JPG

IMG_1161.JPG
IMG_1162.JPG
IMG_1172.JPG
IMG_1175.JPG
IMG_1176.JPG
IMG_1179.JPG
IMG_1180.JPG
IMG_1187.JPG
 
Dat is een volle sjaak zo te zien. Ga je veel km maken omdat je een diesel hebt gekozen? Veel glimmende kilometers gewenst:)