• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Graag wat tips

Denk dat ik het voor nu dan ook laat bij de collinite 845 dan weet ik ook gelijk hoe dat uitpakt bij de Poorboys Blackhole.
Groet STA
845 kan prima over Blackhole heen, ik het begin heb ik deze combo ook wel gebruikt.
476 of 915 zijn ook een uitstekende waxen met prima prijs/kwaliteit verhouding.
Ddj pro waxen zijn ook goed qua verwerking/standtijd maar niet per se echt beter als collinite.
 
  • Leuk
Reactions: STA
@grijzepanda ,gek gezegd vind ik 476 ,915 en pro waxen een beetje in hetzelfde segment zitten waarbij ikzelf het meeste op heb met 915. Wax komt heel vaak neer op persoonlijke voorkeur voor het een of ander.
 
ja zal zeker een beetje bij elkaar in de buurt komen maar de kan niet iets fijner zijn als de andere
 
....een mooiere beaming

@grijzepanda Ik zie je deze fout een paar keer maken in dit topic.
Beaming?
th?id=OIP.M0cf572fae06bbd447831572c78603034H0&pid=15.1&P=0&w=277&h=164.jpg
beam-313243-353-400.jpg
of
th?id=OIP.Ma0d12de90c40b9d3126a9b0af5f5f715H0&pid=15.1&P=0&w=216&h=163.jpg


Ik neem aan dat je beading bedoelt.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Jou ervaring je toch de pro niet dus je waar baseer je het op?En denk dat Dodo een line heeft voor show maar ook zeker waxen met lange standtijden

Snap niet helemaal wat je bedoelt. :) Ik heb zowel de Pro als 476s gebruikt. De normale versies van DDJ zijn veelal voor looks en de Pro's zijn hybride.

Wat @Ric325i aangeeft is ook mijn idee. Echter, zoals we allemaal weten, is een wax persoonlijk en dan zou mijn voorkeur qua geur, kleur, verpakking en algehele sfeer gaan naar DDJ. Echter betaal ik voor Collinite minder en heb ik weinig aan bovenstaande dingen als ik het op auto's van anderen smeer. :p


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: STA
Thnx voor jullie uitleg, ik test eerst mn 845 eropuit mocht dat niet bevallen kijk ik voor de 915 of 476.

Moet toch van alles uitproberen, uit eindelijk wil het 'beste' voor mijn auto, behandel ik een andere auto kan er idd een goede 'goedkopere' op


Groet STA