• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pascal collectie

pascalhaegens

Detailing addict
Tester of Bling
1 sep 2016
37
58
32
Inmiddels een aardig voorraadje poetsspulletjes bij elkaar gesprokkeld. Genoeg om het te showen als je het mij vraagt. Vandaag een mooi kastje in elkaar gezet en alles uitgestald in mijn detailkelder.

Over een tijdje nog een DAP erbij en dan is het wel mooi geweest voor een paar weken :yum
 

Bijlagen

  • 20160925_134519.jpg
    20160925_134519.jpg
    147,7 KB · Weergaven: 522
Kijk daar houden we van, orde en netheid. Volgens mij heb je ruimte zat...nog een paar weken. Ik voel een tweede rek aankomen:)
Mooie collectie!
 
Zaterdag staat er een familiebezoek in België op de planning. Hiervoor wil ik de auto nog even in de Collinite 476S zetten. De auto polijsten heb ik helaas geen tijd voor. Wel wil ik de bestaande lak strippen met PB - Prof Polish. Dit wil ik machinaal gaan doen om alvast ervaring met de DAP op te doen.

PB - Polish machinaal, witte pad DAP op standje 3? Of toch langzamer?
Harde wax machinaal aanbrengen? Even op de lak deppen met een applicator en hierna zwarte pad DAP op 2? Of toch met de hand...