• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autodetail Friesland

Ik zag net je topic voorbij komen en dat lijkt me wel wat!
Ik woon zelf in coevorden (drenthe) dus moet te doen zijn!
Kan de mito van mn pa wel weer eens onder handen nemen en dit lijkt me leuk te doen tussen de mede detailers van dit forum:D
Hebben jullie al een datum en plaats, zag iets over offshore dus lastig plannen lijkt mij!

Offtopic-> ik spuit dan dagelijks weer van alles voor de offshore wereld :p
 
  • Leuk
Reactions: JanMarten
Ik zag net je topic voorbij komen en dat lijkt me wel wat!
Ik woon zelf in coevorden (drenthe) dus moet te doen zijn!
Kan de mito van mn pa wel weer eens onder handen nemen en dit lijkt me leuk te doen tussen de mede detailers van dit forum:D
Hebben jullie al een datum en plaats, zag iets over offshore dus lastig plannen lijkt mij!

Offtopic-> ik spuit dan dagelijks weer van alles voor de offshore wereld :p
Je bent altijd welkom maakt niet uit waar je vandaan komt hoor...

Nee we hebben nog geen datum en plaats. Als er over 2 weken nog geen reacties zijn qua plaats en tijd dan ga ik zelf een dag uitzoeken :p de meeste werken offshore of op zee dus maakt het meestal niet uit of het een doordeweekse dag of weekends is. Ik zal nog even kijken wat handig is want het zou wel makkelijk zijn als er water en stroom is. Anders valt er weinig te detailen denk ik :p.

Wat spuit je dan zoal?
 
Je bent altijd welkom maakt niet uit waar je vandaan komt hoor...

Nee we hebben nog geen datum en plaats. Als er over 2 weken nog geen reacties zijn qua plaats en tijd dan ga ik zelf een dag uitzoeken :p de meeste werken offshore of op zee dus maakt het meestal niet uit of het een doordeweekse dag of weekends is. Ik zal nog even kijken wat handig is want het zou wel makkelijk zijn als er water en stroom is. Anders valt er weinig te detailen denk ik :p.

Wat spuit je dan zoal?

Ik kan eigenlijk alleen in het weekend :p
Nouja thuis wassen en dan afnemen met spray&whipe is een optie maar liever niet..
Een verlengsnoer is dan weer geen overbodigg luxe : unamused:
Ik zie wel een berichtje verschijnnen wie wanneer kan!

Wat ik spuit: dit loopt zo uiteen.
Vandaag hadden we filterhuizen van 6x8, wat pijpdelen voor de NAM, constructie delen voor de offshore, 2 platen van 12 meter lang, dit schijnt weer ergens op een vuilstort te staan.
Geen dag ik hetzelfde maar ze spuiten ook veel aandrijvingen die weer bestemt zijn voor offshore waar het allemaal voor is ? Joost mag het weten !
Al vind ik het altijd wel interessant en vraag ik dit ook als ik de klant, of een medewerker spreek!
 
Idd ik zou ook niet prefereren om thuis te wassen en op locatie de auto af te nemen. Ik zal wel eens even kijken wat er allemaal in de buurt is.
 
Nou dat kun je wel zeggen... mijn vrouw zegt altijd jouw hobby's moeten altijd veel geld kosten :p haha... tja als je tijd over hebt ga je gekke dingen doen vaak.

Vrije tijd en geld gaat niet zo goed samen nee:p.
Trouwens, ik zit nu 3 weken op zee, en mijn vrouw heeft ook een klap geld uitgegeven. Dus of ik nou werk of vrij ben, kosten doet het :D
 
  • Leuk
Reactions: JanMarten
Gadverdamme, al die zeelui hier! Nou, ik ben onderweg naar Australie voor een klusje voor Shell, de 24e thuis. Zondag 27 november doen?:p
De M3 komt niet meer buiten spelen maar de 330i kan nog wel wat TLC gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr en JanMarten
Gadverdamme, al die zeelui hier! Nou, ik ben onderweg naar Australie voor een klusje voor Shell, de 24e thuis. Zondag 27 november doen?:p
De M3 komt niet meer buiten spelen maar de 330i kan nog wel wat TLC gebruiken.

Haha dan is het sinterklaasfeest waar ik naar toe moet met de kids :p haha... andere suggestie??? Denk je dat als we Jack vragen voor een kleine vergoeding daar gebruik Mogen maken van zijn terrein ? :D
 
Haha dan is het sinterklaasfeest waar ik naar toe moet met de kids :p haha... andere suggestie??? Denk je dat als we Jack vragen voor een kleine vergoeding daar gebruik Mogen maken van zijn terrein ? :D
Aha! Ja dat gaat voor. Poeh, ik weet niet hoe Jack daar over denkt. In Franeker (zuid) zit bij de Tanq een hele mooie wasgelegenheid, met veel ruimte er omheen. Misschien ook een idee? Qua data, ik ben vier weekjes thuis na de 24e, dus misschien leuk om het te plannen wanneer de meeste mensen tijd hebben?
 
oke oke... ook goed plan... Inderdaad lijkt mij wel even goed plan...

Ik kan in principe alleen het weekend van 10 December... de andere 2 weekenden heb ik wat en de 13e moet ik weer aan boord... dit keer kort verlof.... en 5 December het sinterklaas feest thuis vieren :p verder niet echt beperkingen.... dus roep maar wat jullie kunnen.
 
mooi.... ik ben met wouter even in overleg wat handig is en we zijn een paar opties aan het bespreken. Hier komen we later op terug als we een vaste datum hebben. Als het vanuit Julie niet uitmaakt wordt het of door de weeks een avond of in het weekend overdag.