• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

leder interieur onderhouden

waltercabrio

Detailing addict
28 mei 2015
25
60
Hallo ,heb en hyundai tucson maar heb van die kleine gaatjes in mijn bekleding op de rug en zitleuning
  • hoe zou ik deze het beste onderhouden
    1058k.JPG
 
Ik weet niet of ik hier mag linken naar YT, maar op het kanaal van Ammo staat hier een filmpje over: spuit wat schoonmaakmiddel op een borstel en stoelen schoonmaken daarmee, gebruik geen of extreem weinig water. Direct afvegen met MF-doek. Als je denkt dat er water in de gaatjes is gelopen: uitzuigen (voorzichtig!!) met een stofzuiger! Eventueel de stoelverwarmingen aanzetten om restanten te laten verdampen.

Succes!
 
Idd, eerste keer met verdunde APC, daaropvolgende keren met een dedicated foam (advies wat ik van één van de detail guru's van hier heb gekregen). Heb zelf een schone kwast gebruikt om in alle hoeken en gaten te komen. Paneel, per paneel, direct afnemen met een schone MF doek. Daarna voeden, hoewel ik in diverse topics lees dat de zin/onzin daarvan ook nog maar bewezen moet worden. However, ik doe het wel, met Mothers Leather Tech. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.....