• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen net zo mooi gepoetst, nu gestolen

Andere banden zegt niks...
Zeker weten heb je meer aan...

Kijken en beoordelen dus...

Misschien zijn ze het niet... indien wel is het Bingo. ..het bedrijf kan er wellicht niks aan doen, maar die moet de naam vd inruiler wel hebben.
 
Ik was er goed ziek van dat mijn velgen gestolen waren. Ondertussen heb ik een nieuwe set gekocht.

Echte audi a1 rs4 velgen. Dezelfde als voorheen. Ben helemaal afgereisd naar de franse grens maar ik heb ze kunnen bemachtigen!
Deze keer liggen ze nog even veilig opgeborgen!

Binnenkort polijsten en Gyeon Rim erop.

20161201_182611.jpg


Dit hoofdstuk kan ik nu afsluiten.
 
Ik zou niet meer durven denk ik...
Inderdaad, zoek even uit wat de beste optie is kwa veiligheid.
Anders ben je ze zo weer kwijt!
 
Zolang ik in Antwerpen woon (tot eind januari) komen ze er niet onder. Daarna ga ik weer terug naar mijn (boeren)dorp.
Daar kan ik ze er zonder problemen weer onder doen :)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Slotbouten zijn zonder de juiste sleutel ook makkelijk te verwijderen zie ik net dus ik zou er een ijzeren plaat voor lassen.:p
Maar zonder gekheid, ik denk wat Tembaco zegt geen garantie tegen diefstal biedt maar dat het wel wat lastiger wordt gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Blade
Vriend van mij heeft zijn eigen eigen bedrijf voor alles met velgen. Hij heeft 5 verschillende setten slotbouten bijna net zo snel los als gewone bouten. Het enige wat je kan doen is meeverzekeren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: ArnoldG
Zo als ik al eerder in dit draadje zei...

Als ze je velgen willen hebben dan hou je ze niet tegen!

Naar maar waar!
 
waarom zitten er enzo naafkapjes bij? zou toch verwachten als het een echte Audi set is dat er audi kapjes opzitten ???

En wat er gezegd wordt is waar ... als ze je velgen willen hebben en ze krijgen het niet voor elkaar om die los te krijgen, dan gaat je hele auto wel mee. Dat tuig is echt niet tegen te houden.

Oom van me werd afgeraden een tracking systeem in zijn nieuwe mercedes te laten bouwen. Volgens de dealer halen ze niet meer de auto weg, maar gewoon de onderdelen die ze in bestelling hebben staan. Als je af en toe ziet wat ze allemaal in een korte tijd van een auto af kunen schroeven zonder echt dingen stuk te maken, daar kunnen de meeste monteurs nog een puntje aan zuigen
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Waarschijnlijk omdat het betreffende type een weekendje gehuurd is om te kijken hoe ze het snelst onderdelen moeten verwijderen en die monteur dat proces nog moet doorlopen.