• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Megs over Purple Haze

Gautomaat

Detailing addict
13 mei 2015
25
60
Roermond
Beste,

Een snel vraagje. Is het mogelijk om Meguiar’s Gold Class Carnauba Plus over de DDJ Purple Haze heen te smeren? Wil zeggen Dodo Juice Purple Haze zit op de lak en hierna een laagje Megs...

Ik hoor het graag!
 
Tuurlijk kan je het eroverheen smeren, maar de vraag is waarom? Als er een laagje DJ PH opzit, waarom dan niet nog een laagje? Per slot van rekening is de standtijd van de DJ een factor 10 beter dan die van de Mekwaaiers.
 
Als je de Quick Detailer of Quick Wax bedoeld, ja deze kan er gewoon overheen. Echter wel een dag wachten na applicatie. De Purple Haze moet eerst uitharden.
 
Okee bedankt!

Nou het is wel handig, normaal gesproken staat de auto in 1 of 2 lagen Purple Haze. Wanneer ik tussendoor (winter en zout) even snel een tussendoor waxje wil aanbrengen, bij de wasbeurten. Ik vroeg het mij gewoon af ivm eventuele cleaners in de megs wax.
 
Als het een cleaner- of 3 in 1 wax is van Megs weet ik niet zo zeker of je de purple haze nog intact houdt...