• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even weer voorstellen !

WimN

Detailing trainee
14 nov 2016
12
45
Pitoreske Westland
Mannen,

Na langere tijd alleen maar te hebben meegelezen en niet meer actief te zijn geweest op dit mooie forum mijzelf toch maar weer even voorstellen.
Mijn naam is Wim, woon in het Pittoreske Monster en ben 49 jaar. Evenals mijn vorige auto's ook deze van af het moment van aflevering zo goed mogelijk onder en bij gehouden. Juiste wijze wassen, laagje wax enz.
Ik kan dan ook hard opzeggen dat ik intens kan genieten als ik de auto buiten of in de garage zie staan glimmen.
Wellicht omdat het nog niet nodig is geweest is het detailen beperkt tot reinigen en waxen. Hoewel het zoveel lezen over polijsten ed wel een gezonde kriebel geeft om zelf een keer te proberen... misschien ook alleen de heb van een Rupes of DAP, kan ook!


Bijgesloten een foto van de A6 na tweewekelijkse beurt.

wL5YKJP.jpg
 

Bijlagen

  • audi forum.jpg
    audi forum.jpg
    210,4 KB · Weergaven: 77
  • wL5YKJP.jpg
    wL5YKJP.jpg
    352 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
Welkom, een stapje verder in detailen...dan zit je hier goed!
Genieten van de auto is een veelvoorkomend feit hier ;)