• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scholl concepts detailing bag.

Ferdy

Detailing guru
Tester of Bling
24 jan 2016
2.079
178
Bocholtz
Is er iemand die mij meer kan vertellen over deze tas?
Ik vind hem vooral handig vanwege het extra compartiment in de klep om pads op te bergen.

Is deze vergelijkbaar met de borsa die met de dap meegeleverd wordt? (behalve dan de klep)

Ik wil eigenlijk graag zien hoe deze tas van binnen uitziet.
 
de borsa heeft in die 6 vakken 2 grote vakken waar 6" pads in kunnen of 3 500ml flesjes (dus als je die apart gat rekenen komt je al op 10 uit)
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Bij deze wat foto's...
20170106_113158.jpg
20170106_113413.jpg
20170106_113015.jpg


Ik heb de tas in gebruik voor het werk. Daarvoor vind ik het erg geschikt, genoeg ruimte in een groot vak en een aparte ruimte om daar losse spullen in te bewaren en wat paperassen.

Qua kwaliteit vind ik het geen hoogvlieger. Niet dat er echt wat mis met de constructie is.
Maar als verbeter punten zie ik: Betere rits (deze loopt continue 'vast'), hardere delen in wanden (zodat deze makkelijker in model blijven, nu zakt hij in) en de indeling van het grote vak klopt niet.
Zoals je op de foto ziet, past een grote Monello fles prima in de elastieken lus, maar is de tas te laag om hem nu nog dicht te doen. Voor de kleine flesjes zijn de lusjes te wijd. Wellicht dat Scholl artikelen beter passen...

Als je verder nog vragen of verzoekjes hebt, hoor ik het wel!

PS: eindelijk een echte telefoon om foto's mee te maken...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Is het wel een stevige tas?
Een foto van het bovenaanzicht, zodat je goed kan zien hoe de binnenkant er uit ziet, zou misschien wel toevoeging zijn;)

Gelijk visueel antwoord (mijn bovenvak is een beetje te zwaar...)
20170106_124853.jpg


Goed punt, bij deze...
20170106_124937.jpg
20170106_125042.jpg
20170106_125140.jpg


Gelijk ook antwoord op mijn eigen hersenspinsel, de Scholl producten passen precies rechtop in het grote vak...
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
@SlomeDuikelaar wauw, goede review en uitleg. Heel erg bedankt!
Ben achteraf blij dat ik hem niet gekocht heb, als ik jou bevindingen en foto's bekijk.
Zou dan toch liever nog een monello tas aanschaffen. Die zijn bewezen goede kwaliteit.
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar