• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2.0TDI

2.0TDI

Detailing rookie
17 feb 2009
9
0
Hoi ik ben nieuw hier, dus stel me maar even voor:

Rij sinds 6 jan 09 in de auto en er staat alweer 8K km op, gaat erg snel. Ik ga proberen om hem bij te houden maar dat wordt lastig. Auto word nu heel snel heel vies.

DSC01206.jpg


DSC01207-1.jpg
 
Welkom! Die rode bekleding staat de auto goed.
Nu valt het vuil extra op, straks als het wat warmer wordt, kan je tijden rondrijden met een vieze auto waar je het niet aan afziet. Zoals in het andere topic al gezegd: wel even de velgen in de wax of sealant, zodat ze lekker snel schoon zijn.
 
Die rode bekleding staat de auto goed.Nu valt het vuil extra op

Feauteau's zijn gemaakt met een mobiel, de bekleding is niet rood maar Mustangbruin ;) en de kleur lavagrijs is ervoor uit gekozen. Als hij vies is valt het minder op.

Fijne TDI motor. 140 of 170pk?

Helaas maar 140PK, maar het lijkt af en toe wel een benzine motor.....
 
Welkom!

Zijn dat antraciet gekleurde velgen, of zijn ze gewoon vies en moeten ze zilverkleurig zijn...?
Vind deze kleur wel wat hebben namelijk.

Veel plezier op het forum!
 
He, nog een Audi! Mooie bak hoor! Veel poets plezier! De 2.0 TDI (140PK) is toch een heerlijke motor? Ik heb deze ook in mij A4 en vind het heerlijk rijden!...:) 8k in 1,5 maand?? Goeiedag zeg...:)
 
welkom op het forum, leuk interieur!
Met dit weer wordt iedereens auto snel vuil of je moet hem binnen laten staan. Gewoon minstens 1 keer per week proberen te wassen op de juiste methode dan blijft ie lekker proper.